Tuesday, June 17, 2014

Post-Vacay Syndrome

1- Saya jadi pemalas, pelupa, slow semua ada. Semalam saya lupa nak punch card waktu balik. Kemudian saya terlupa jadual waktu untuk hari ni. Dan saya lupa saya ada 2 meeting yang perlu di hadiri. Instead, I wandering around macam orang takda kerja. Siap makan kuih raya dan feeling-feeling hari raya.
2- Saya tired like super tired. Rasa macam duduk-duduk pun boleh tertidur.
3- Saya jadi lemau. Budak nak pergi tandas pun saya tenung dia lama-lama dan berfikir, budak ni nak apa?
4- My face become rounder
5- I've gain my weight like nobody business. Pagi petang malam nak membaham segenggam nasi. bukan genggam manusia. Tapi genggam gergasi. dengan alasan, mahu rasa masakan orang sana.
6- Saya dehydrate tahap tepi-tepi kuku, bibir semua terkopek. sun bathing kah? tidak, tapi tak mampu nak meneguk air disana. Rasanya aneh sekali. Nak gosok gigi pun tak lalu. Fret not. Saya tidaklah berjalan-jalan dengan gigi kuning.
7- Saya sudah mula buka website AA, MAS dan MALINDO. I need another vacation to recover from this post-vacay syndrome.
8-Saya ada cita-cita mahu jadi tour guide di Bali sebab everyday boleh bawa pelancong sambil tumpang melawat sekali.
9-Saya merindui Bedugul. Lake Bratan itu terlalu indah untuk dikenang.

- Posted using BlogPress from my iPhone

0 feedback: