Sunday, June 1, 2014

JUNE Is Here

OMG OMG OMG

It's June!!!! *peluk cium kalendar*

Sudah lama saya menanti kehadiran Jun. Selalu berharap yang selepas Mac adalah Jun, selepas April adalah Jun, selepas Mei adalah Jun dan selepas Jun adalah Jun lagi. *mohon ga ada yang rasa jelek*

Terlalu lama duduk dalam dunia stress, saya mahu pergi jauh. Aku lari ke hutan kemudian menyanyiku, ku lari ke pantai kemudian teriakku. Tetiba.

Dari bulan Februari till Mei langsung takda istilah cuti. Sabtu Ahad kelas full. No, nope. I am not complaining. I just had enough. Now I need my real vacation. Spectacular view with laid back atmosphere and tranquility. Aduhhh, ga sabar neh.

Ga sabar mahu lari ke pantai!!!!

See you soon. Really soon!!

See you on Monday. 

Weehehehehuuuuu

Absolutely I have more reasons to love June. It's Dak Yang's birthday. Tehehehe

1 feedback:

Rose Azadir said...

Salam kenal, saya blogwalking kat sini, jemput singgah ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer... ;)