Wednesday, June 5, 2013

Ingin Kembali

Bila baca entry lama-lama, syok sendiri habis. siap tergelak-gelak sendiri. Kan seronok bila baca moment yang dah berlalu tapi rasa masih fresh lagi (?) ahhh, akar tunjang ceritanya aku rindu hendak menulis, menggoreng ayat, mensidai gambar dan semua-semua lah. Aku bertekad ingin kembali ke persada penulisan, biarlah masih punya readers atau tidak yang penting boleh di buat kenangan kelak. Nanti Nia boleh join gelak sekaki. So, inilah permulaannya... Semoga entry yang tak seberapa baris ini boleh jadi penguat semangat, memotivasikan, memangkin azam yang jitu. fuhhhh *tiup kuku*

Kau bertanding dun mana?

3 feedback:

kueh bakar said...

gile org terer macam kau nak berenti menulis..ahaks

hayati hashim said...

Welkem back...

Cik Hazz said...

kali nie sila kembali dgn lebih cergas yaa buk nya Rania. hehe. rindu! ;p