Thursday, March 21, 2013

i test 5

Ehem kalau aku berjaya post entry ni aku memang ah, kategori hebat sangat. Mohon ada yang bertanya aku update blog pakai apa sebab terer nau. Ok, riya' malas layan. Ehhh, ni yang fed up kalau riya'. Aku tak reti nak enter ke bawah. HAHAHA. Boleh la gelakkan si dungu yang buta IT yang taip entry 1 perenggan. Ni belum Kira autocorrect yang annoying gila. Pfffttt.

Ok, da jumpa camne nak enter. Ianya dipanggil return bimbo. Bai

From i-phone-5-minus-s with love

11 feedback:

Wani said...

wow!from a fon?!awesome!
anyway,autocorrect tu boleh off kat setting:)

Nurulhuda|Adlie said...

Salah.

5-1+ASS=4ASS

Nurulhuda|Adlie said...

Tp awak punya bukan 4ASS. Eh?

hazlynda kushairi said...

4ASS untuk orang yang suke kiss ass je!

SEP!

Kite iTEST5, no contract baru la tak kiss ass.

cha said...

huntungla aiponpai huhu

Cik Hazz said...

ok, kita takda yg seangkatan dgnnya.. ;p

Veelara Shamsyul said...

wow.....tp xreti enter.kikiki.

paukacang said...

Aku nak riya' sebb pakai iTEST5 tapi tau kat mana nak enter..tulah lain kali jangan nak riya' sangat pakai 4ASS eh ke iTEST5 eh ke camane?tihihi sepp ahh tot ;)

Via iTEST5 jugak.tanak kalah kan?reti?ekekeke

ainmj said...

phewwit:)
Selamat berseronok bersama 5! ;)

Balkidz Hunny said...

Aku tak sukalah iTEST5. sekarang tengah aim ASS-4.
Boleh charging guna wireless je tak kire di mana lagi² kalau kat KLCC sebab dekat je ngan maxis tower.

tenku butang said...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/