Wednesday, May 16, 2012

7 Years as a Teacher in Pictures

tapi sebenarnya masih setahun jagung, ilmu masih cetek dan pengalaman masih hijau seperti padang golf. HOH?

2007
Tahun kedua di Maktab
Kurusnyahhh

2008
Baju sponsored by Guru Besar.

2009
Persembahan poco-poco dengan high heels.
Kurus dalam kenangan

2010
Bulat macam apam,
Rasa nak lempang.
Pantun 2 kerat

2011
Nampak nau tak menghayati ikrar. mata kesana sini
Kembali kurus sebab nak kawen


2012?
Takyah nantikan. HAHA.

Selamat Hari Guru buat satu keluarga saya (minus suami dan adik)
buat guru-guru yang telah mendidik saya hingga menjadi guru
buat rakan-rakan yang pergi kerjanya di panggil cikgu.
Tanpa guru, mungkin peguam tak jadi peguam dan mungkin doktor tak jadi doktor.
Sebab takda sapa nak ajar dia baca dan tulis.
Terima Kasih Guru :D

13 feedback:

Miss Sunshine said...

Selamat Hari Guru yati...
dah lame rupenya yati jadi cikgu....
Kita baru masuk tahun kedua... ^_^

♥ balkidz_hunny ♥ said...

Selamat Hari Guru tot!
Aku lupa kau cikgu, sebab kau gila sangat! HAHAHA

Cik Siti Hajar said...

selamat hari guru...

kelakar pulak tengok pic2 ni.. ahaha..

amy fahmi said...

selamat hari guru yati!

~ NANA ~ said...

slmt hari guru! nanti nak suruh anak jadi guru jugak tak? hehe

Cik Zimie said...

selamat hari guru mommy yaty.kemain gambo2 tu haha

LisaLisut said...

kurussssssssssssssnyehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

cikpuanputeri said...

selamat petang cikgu!! cita-cita saya dulu nak jadi cikgu doktor dan saintis... hihi.. *tetibe* selamat hari guru dear!

Mak Beruang said...

gambar ketiga tu aku nak print buat kenang kenangan kahkhhak

iizza said...

betul..tampa guru siapa la kita hari ini yg boleh membaca ni..hihi

selamat hari guru..
semoga sentiasa cekal melayan karenah anak murid

~~Miss iLa~~ said...

Huhuu..comelnye u mude2 dulu..badan macam kerenggeeee...heheh.. Selamat hari guru cikgu yati..;D

Reen Tart Nenas said...

muka skang tak sama langsung mcm dlm gambar kawen. ke camne tu? hehehe saye pun gemokkk jugakkkk. wah stress hoke. selamat hari guru. didiklah anak2 bangsa dgn ilmu yg berguna ok :)

reentartnenas

*malas nak log in.

Qyla Aqilah said...

Memberikan kelainan pada hari anda. Saree material yang boleh dibuat baju kurung, kebaya, blouse dan sebagainya.
Mai ler berkunjung ke blogshop saya..:) Harga yang dijamin lebih murah!!
http://dedazzlerzzshoppe.blogspot.com/