Friday, April 20, 2012

Aku Terima Nikahnya .....Dengan Satu Lafaz (Finale)

Sepatutnya, acara salam-salam, sarung cincin, cium dahi segala tu buat di rumah. Tapi sebab ada orang-orang tua belah Dak Yang minta buat kat masjid juga sempena ambil berkat masjid. Maka, dah lari lah rancangan asal. Nak tak nak buat lah juga dalam masjid dalam keadaan panas sebab orang semua dah tutup kipas nak berangkat ke rumah.

Dak Yang serahkan mas kahwin.
Rate Selangor adalah RM 300

Lepastu acara salam-cium-tangan-tanda-bodek-sebab-dapat-300ringgit-U-takboleh-ambik-balik

HAHAHAHA


Kemudian acara sarung cincin dan pakaikan gelang.
Tangan beliau gigil sebab payah nau gelang tu nak di katup.

 Percubaan #1 cium dahi. Dak Yang main-main, semua gelakkan beliau lah tu.

tengok isteri dia? Lagi over -__-
 
Percubaan #2 cium dahi - baru berjaya. 
^___^

Last sekali baru Dak Yang serahkan cheque duit hantaran. Lepastu muka cam nak tampar isteri sebab over excited dapat duit banyak. *($___$)*

HIKHIKHIK

Habis segala acara serah menyerah diri, baru lah semua berangkat ke rumah. Lepastu di rumah ulang balik semua-semua yang kat atas ni tadi. kan dah dua kali kerja. Tapi, takpa. Tengah jadi pengantin tak boleh lah nak marah-marah. Muka kena lah macam sunshine walau dalam hati dah macam volcano.

Alhamdulillah, selesai juga majlis akad nikah. Selamat sudah di nikahkan (waktu itu). Selamat suami datang tak lari kan diri sebab takut kahwin ke apa. HAHAHAHHA

Just Married :D

10 feedback:

Shakina Farhan said...

muke cam nak tampar tu kelakar ok..hehe..ade je caption kelakar..cantik2!thumbs up!

Hanys Jehari said...

Aw... Kete pun hadiah kawin kew~~~ yati. Klakor la..

Cik Zimie said...

cantik gambau.kemain posing hihi.

kueh bakar said...

citer siang jer.citer lucu-lucu malam ada?

ko memang pandai citer bergambar.tak sesia jadi cikgu

miszatie said...

posing cntik!!..hehe..dup dap dup dap x mase tu..^_^

Gadis said...

cantik n sweet...hihihi

n0rraslida alias said...

xblh blah ayt Yati!! mmg klakor!!! by da way...ur solem mmg cantik....

UyaRayza said...

yati sangat kelakar ok hehehe

choclairissa@intan marliana said...

haha teringat mase akad nikah i dulu..encik suami confident gile kiss dahi..xde 2-3 kali..smp i yg malu sbb org duk kacau2..huhuhu..

iizza said...

hantaran sebiji kete ker ni..plat baru jer kete tu..^_^