Wednesday, December 14, 2011

Review : Make-Up Artist (MUA) for Nikah

Bismillah.

Semoga penulisan kali ini tidak hanya sekerat jalan. Maaf pada yang menunggu. Ok, tak tunggu takpa, saya sengaja-sengaja perasan ada yang menunggu. Ye, kesihatan saya merosot secara tiba-tiba sewaktu honeymoon hari ke-3. Tapi itu bab lain, jangan jadi kan entry ini sepinggan rojak boleh OK.

Atas permintaan bakal suami (waktu itu) dia tak mahu saya di make-up kan oleh lelaki, jadi untuk majlis pernikahan tempoh hari, saya telah hired Kak Anis from Anis Finese Touch untuk menata rias wajah innershine ni. Saya minta Kak Anis make-up sweet-sweet dan pink-pink just like yours truly. Pffftt. Ini lah hasilnya

Before

After

Pic Credit : FB Kak Anis

Memang transformasi 360 darjah. Gila skema. KAHKAH. Dari buruk sikit-sikit terus jadi errr, cantik kot. *Pang*.

Rate Kak Anis untuk majlis nikah ni RM500. Tak tahu lah kalau sekarang sudah naik harga. Do ask Kak Anis ya. She's nice dan datang sangat awal. Jadi, memang tak risau MUA tak show up or ganti dengan orang lain ke apa.

Ini lah dia Kak Anis

Beliau even tolong saya tutupkan rambut bila OP dan OV datang secara tiba-tiba. Dan tolong saya pakai baju juga. Rasa tak kekok sebab sama-sama perempuan kan. HAHA. Thanks Kak Anis sebab buat saya nampak sweet muwit. 

Dari lensa OP. Muka excited tengok bakal suami (waktu tu lah) HAHA

18 feedback:

Renee Meow said...

serious chantek okeh..berseri2 gituee.. ;)

amy fahmi said...

cantik laa yati. pink gittew..

Asfiza said...

wow...cunnyaaaaa...

~ NANA ~ said...

comeynye dia...berseri2 gitu ^_^

Hidayati Farhan said...

renee - hahaha, thanx, seri innershine konon

amy - haha, pinky2.

asfiza - woowww, thanx

Hidayati Farhan said...

nana - thanxxx. haha, sume peranten akan berseri kan.

aurikelsan said...

glowing!

iizla said...

wahh cantik sangat...ohsem!!

Liyana SCR said...

mekap kamu cantik! =D

Hidayati Farhan said...

yaya - thak youuu

iizla - haha, MUA yg pny tgn ohsem

liyana - thanxxx :D

h.a.n.a.m.i.e.y said...

nice mekap.. yati duduk klang ye?
btw ternapak pix wed yati dekat fb en. tunang..

Mr & Mrs Chenta to be said...

cantik.. =) my fren fun pun amik kak anis ni.. hehe..

anaztasias nora aira said...

cantiknya dear !!!! berseri - seri :)

shakirah samsudin said...

seri innershine la tuh. ;)

Hidayati Farhan said...

hanamiey - aah dok klang, hehe. camne gamba saya dkt fb tunang awk ekk. hehe, musykil

mr & mrs chenta - hehe, kita mmg suka hasil kak anis

nora - thanxx. hehe

shak - haha, innershine

Mak Beruang said...

pose last tak tahan makcikkk tgk aha.kak anis lembut je kan baik gila.nak ikot g bercuti ngan kak anis n cah ujung disember jommmm.kita cari kari ketam kakakakaka

Hidayati Farhan said...

hahha, bercuti mana smpai nk cari kari ketam tu kak oii. pose last tu natural okeh, lahir dari hati. kuikui

Ati Masrif said...

cantik sangat!!

bertuah hubby yati tau!