Saturday, December 10, 2011

I am 26

and am married....

Nothing more I could asked from God. I have my loving husband who loves me unconditionally. I have families and a few friends that I can rely on. I am blessed. 

Terima kasih Tuhan atas kurniaan dan rahmat selama 26 tahun hidup. This year is the greatest among all.

Pagi-pagi tadi sudah terima ucapan tahniah dan hadiah berupa envelope dari in laws. Belum sempat buka lagi apa isi dalam, suami sudah minta cukai 20%. Heh, dasar. Hadiah perkahwinan tempoh hari dari mereka pun belum diguna pakai lagi. Ya, hadiah perkahwinan juga berbentuk envelope. Saya suka hadiah envelope nowadays. HAHAHA. In laws juga menyelitkan ucapan, dapat anak cepat-cepat. Harap kami faham mesej itu. LOL

Hadiah dari suami? Suami itu sendiri adalah hadiah yang tidak ternilai. Jadi, saya sudah tak mengharap apa-apa. Kalau ada apa-apa itu rezeki terpijak nama dia. HAHA

Malam ini akan pergi celebrate dengan keluarga in laws dulu, nanti bila adik beradik saya dah cukup semua, baru kami akan celebrate lagi sekali bersama keluarga sendiri. Seronok bukan? keluarga bertambah, celebration pun haruslah bertambah.

Kau tengoklah, niat di hati sebenarnya mahu buat ayat kesyukuran barang sebaris dua, sekali dapat hentak keyboard, berbaris-baris ayat yang keluar. Tapi, anggaplah ianya hadiah ulang tahun dari saya sebab saya dapat taip banyak baris semacam ini.

Bila sudah memasuki fasa wanita dewasa. Saya harap peningkatan umur selari dengan kematangan saya. Semoga saya matang. KAHKAH. Hoi, ini bukan ayat kelakar. Tapi saya rasa nak tergelak. Ok,ok Saya dah dengar suara ibu mertua tanya "Dah siap?" Saya belum siap.

Ok bai bai bai

3 feedback:

Miss Sorbet Purple said...

Tadi i & faizalbyk dpt hadiah envelope. awesome =p

LisaLisut said...

Hahah gedik.i pn sll cmtu.duk online xsiap2 sabo je.ape lagiii open table laaaaaa weii persatuannn.kihkihkih

Hidayati Farhan said...

lienda - lumayannnn

lisa - hahaha, ada niat tp bila la nk terlaksana