Wednesday, November 16, 2011

Menyandang Gelaran Isteri Kini; Alhamdulillah

Syukur pada Tuhan, atas izin-Nya, sudah genap 5 hari bergelar isteri.

Kenapa dah 5 hari baru nak update? 

Takkan kau harapkan, lepas-lepas nikah straight away buka lappy update belog? HAHA. Lagi-lagi bila hubster sangat cemburu jika saya mendahulukan benda lain dari beliau. Nanti hubster kata, cukup-cukuplah dah berapa tahun dah hadap belog je, dah dapat suami pun nak hadap belog lagi?

Tak boleh ingkar arahan suami, nanti Allah murka. Dah ada suami, kena la hadap suami pula. Gila taknak hadap, 8 tahun menunggu saat dan ketika ini. HAHA

Baiklah baik, saya faham, anda sangat tak hingin nak baca ayat lintang pukang cerita perasaan lima nam para. Kami nak review oii, review. Perghh, tak menyabar sungguh kan? 

Saya akan review sebaik sahaja cuti sekolah bermula sebab bila cuti sekolah, suami kerja, jadi isteri takda pekerjaan di rumah. Haruslah pekerjaan diisi dengan menghapdet belog sekerap mungkin. HEWHEWHEW.

Nah, gambar sekeping untuk tatapan bersama. Harap suka.


We are husband and wife now...

32 feedback:

Fariza said...

alhamdulillah. tahniah :)

~ NANA ~ said...

yaty, bkn u dh tinggi ke? tp hubby u tersangat la tinggi! hehe

congrats comel! :)

butterfly said...

tahniah~~~

cik asam jeruk said...

tahniah2..so sweet. blom terlambat nk ucapkan Selamat Pengantin Baru, semoga bahgia ke akhir hayat :)

cik fiza said...

tahniah yati.. sgt cantik dan best wedding ko.. x rugi pi hehehe...

.:.farayhasukri.:. said...

sis! congrat! comey momey :D

Lysa Jai said...

Alhamdulillah. Congrats! :)

Alia.A said...

tahniah yati! so sorry x dpt dtg. :( anyway, slmt menempuh alam rumah tangga. :)

K.I.N.A said...

nak cakap tahniah lagi sekali!
tudung aida tu cantik!

Damiya Ahmad said...

wewitttt...cantek....

LisaLisut said...

ah sudahla yati.igtkan sandang jawatan puan sri Yati.kakaka.im kidding ok.suka la tuuuu ;p congratsss

gadisBunga said...

tahniah sekali lagi! :)

Hana Soffelia said...

Congrat dear.. Sorry xdpt attend ur wed. Apa2 pun, semoga berbahagia sehingga akhir hayat. AMIN. ^_^

Fiza Zainol said...

cantikk...tahniah yati..selamat pengantin baru..

hanys said...

Congrats bertimbun2. Maaf bgunung2 tk dpt dtg... Bahagianya dia:-)

Syima Syaz said...

congratz...!!!!

bahIRAh said...

tahniah PUAN yaty! hehehe besarrrnye HB!! cantik!! best bace review BBF lain..sorry Ira tak dpt dtg..

princessofsahara said...

sukaaa! tahniah akak. nanti uploadla gmbr kawen banyak2.hehe

moga bahagia sampai akhir hayat.

Nurul Aima Hj Kaim said...

alhamdulillah selamat pengantin baru.. cnt wait cerita utk seterusnya!!

Hairil Rizal said...

TAHNIAH sekali lagi!!

Harap gembira dgn hadiah tk seberapa dr kami :)

Hairil Rizal said...

TAHNIAH sekali lagi!!

Harap gembira dgn hadiah tk seberapa dr kami :)

kueh bakar said...

tahniah

the island's fate- when he met she.

kAseh Mir'Ha said...

tahniah yati. selamat pengantin br. =p

hazlynda kushairi said...

Congratssssssss babe!

Masy said...

samat kemantin baru cayang. maafkan akak sbb gagal hadir. kepingin utk hadir dan bertemu, sygnya tak kutip alamat awk kt fb T____T sedih! apepun, moga bahagia ya!

erin moshimoshi said...

congrate babe :)

Cik Emie said...

Ok sgt xleh tahan gelak bace "gile xnk hadap ;p" btw congratz yati..xsabo nk tggu yati review ;)

Nana: hubby yati mmg sgt tggi..dulu kt assembly mmg seurat nk cari hehehe ;p (marah yati nati huhu)

BonekadalamChermin said...

tahniah puan yati!

:D

The Spasmodic Scribbler said...

Congrats Yati!!

Cik Zimie said...

congratulasi yati!!seronok pertama kali bertemu dgn yati tempoh hari.amik seri muka pengantin gitu hihi

miss nina said...

tahniah yaty!
sungguh berseri-seri dia di samping suami tersayang :)

ad.ha said...

salam..nak ty..that gorgeous tudung silver tu beli katmane eh??
err..ive been looking for that for ages and almost everywhere..
would u mind to tell me where the shop is?
thankyouverymuch!