Saturday, November 5, 2011

Korban Darah

Apa yang paling di annoyed kan pada saat dan ketika ini?

Jawapannya ialah NYAMUK.

Panas hati betul bila semua orang potong bawang dengan tenang. Saya seorang diri yang tergaru serupa monkey. Di kaki saja dah berapa bintat dapat.

Semua pun pelik,apsal aku tergaru-garu mcm orang tak mandi ni, apsal di kaki penuh dengan bintat-bintat merah.

Ye tahu darah tengah manis, tapi jangan la pakat-pakat serang aku secara berjemaah. Dekat bilik pun kena, dekat dapur pun kena, tengah tengok tv pun kena. Apa korang dah takda kerja lain ke? Ikut je aku pergi mana?

Eh, apsal marah sangat dengan nyamuk ni? haha, mau tak marah, kaki buruk penuh bekas nyamuk

Seekor nyamuk dah terkorban,aku mintak balik darah aku. Haha

3 feedback:

Cik Zimie said...

hahahah oi yati.(wah berani panggil oi2 kan)

selamat hari raya aidiladha yati :))

Cik Emie said...

kik2 membebel kt nyamok upenye..igtkan korban darah ape td huhu :P

Selamat hari raye ye :)

✿....rossa alina....✿ said...

hahahaha ciannye kene gigit nyamuk je.. ;p