Friday, November 4, 2011

Hasrat Tercpai

Alhamdulillah Alhamdulillah

Syukur sangat hal tok kadi dan tempat nikah dapat diselesaikan. Thanx to Darling Fiance sbb sanggup turun PAID Klang dan pujuk Tok Kadi mintak nikah dirumah.

Sebenarnya takda masalah mula-mula, Ustaz siap minta kalau boleh ada yang menjemput di masjid. Tiba-tiba saja beliau berat hati untuk nikahkan dirumah.

Saya hampir hilang kewarasan (exageratte) siap cakap nak tumbuk Tok Kadi (macam hebat nak tumbuk kadi.KAHKAH) ok tak kelakar.

Jadi Dak Yang pergi menyatakan hasrat hati yang saya benar-benar ingin sekali mahu bernikah di rumah. Ingin rasa belong to somewhere(?)

Masalah kadi selesai, harap tiada mana-mana masalah yang ingin memunculkan diri. Tapi saya kurang bimbang since saya ada Superyang (macam Supermak lebih kurang) Ok tah pape
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

12 feedback:

e k i n ♥ y u s r i said...

alhamdulillah
lembut jugak hati tok kadi tue

Miss Sunshine said...

InsyaAllah yaty... kita doakan yang terbaik untuk awak ye... ^_^

gadisBunga said...

encik tunang awak mmg terhebatlah!

Reen Tart Nenas said...

alhamdulillah, impian tercapai :) semoga semuanya selamat nanti...

K.I.N.A said...

yang tersayang mesti buat yang terbaik kan..:)..dup dap dup dap..lagi 9 hari..

K.I.N.A said...

eh..xpandai kira..hahaha..lagi 7 hari je!

Hidayati Farhan said...

ekin
tuh la, syukurrr

hana
thanxxxx

GB
hahaha, nak jd suami kena la tunjuk hebat

reen
amin :D

kina
hahaha, klako, 7 hari je lagiii

Ms. Fiena said...

skarang da xmain la update gne kompiter kan. lalala

lovelyadibah said...

auwwww...so suweet ada superyang:)

Cik Emie said...

finally hasrat yati nk feeling turun tgga ala2 princess tercapai hihiks ;)

✿....rossa alina....✿ said...

agak² berapa tempoh nak mintak tok kadi ek??haihhh..tgh pening gak ni.. ;p

miss nina said...

bertuah yaty, cik abang usahakan.
dah tak lama kan?