Saturday, October 15, 2011

Sick (Again)

Tempoh hari selepas terlalu penat dengan aktiviti yang super padat, saya jatuh demam. Tapi sehari saja, sebab Babah dan Emak cepat-cepat bawa saya pergi berurut. Makcik tu kata, saya bentan sebab terlalu kepenatan, urat kaki, tangan semua tegang-tegang. 

Lepas berurut, tak tunggu lama, esoknya terus sihat. Alhamdulillah. 

Kali ini akibat penangan cycle bulanan wanita, selalu saya memang akan ambil pain killer, tapi mengenangkan nak berkahwin dan akan ada effect sampingan kalau nak preggy *ehems*. Jadi, saya pun mengambil jalan untuk bertahan secara sendiri, tanpa bantuan drugs.

Tapi, apa lah daya seorang Yaty, bertahan disini, di sana pula yang kena serang. Saya diserang demam, selsema dan batuk kecil serentak *pening* Antibodi memang lemah lah. Benci kau antibodi. Tak membantu tuan punya badan T____T

Perghh, dalam pening-pening ni, Dak Yang heret bawa ke OU dan Ikea untuk settlekan barang hantaran dan hiasan bilik. Dan, pening pun macam dah tinggal suku bila Dak Yang belikan

ini.
Hurrrahhh :)

Fiance,
Thank you.

8 feedback:

Cik Hazz said...

okay, macam nie i pun nak demamlah! ;p

Cik Zimie said...

uikss best gila.coach okkkkk.berangan la kalau saya nak beli sendiri.ciput kemut kedek.kahkah.

LisaLisut said...

uuuuhhhh coachhhhh tuuuuuuuuuuuuuu.mak aih smpai bentan2 kau yati haha

amani.. said...

ok jeles....nk coach jgak....hehe..anyway dear take care tau..

cik asam jeruk said...

ohw ohw..mcm ni demam seminggu pon xpe :D

Miss Sorbet Purple said...

yaeayyy finally.

amy fahmi said...

oh my couch..i pun boleh sembuh terus dari demam kalau ini macam. hehe

Ati Masrif said...

yati cayang,

tika ini yang yati perlukan
ialah makan vitamin C 1000 mg
bagus untuk pertahanan badan dari
sakit bukan ubat ...

cuba ye..biar cantik dan sihat
tika bersanding nanti :)