Thursday, July 7, 2011

Atkiners : Induction Day 4

Kejayaan di depan mata. HAHAHA.

Yesss, I lost 1 KG after 4 days of induction. Sebenarnya mana boleh timbang lagi. Kena cukup seminggu. Tapi kaki gatal membawa badan ke tempat penimbang. Dan, Ya, jarum menuju ke kiri. Walau setakuk tapi takpa. Sikit-sikit lama-lama kurus lah nanti. Mari tengok menu for today

Breakfast : Telur goreng mata kerbau (2 biji) tomato, ikan bilis gorang dan tuna

Brunch : Sup ayam

Lunch : Ayam goreng berempah (dada), paru goreng dan taugeh masak lemak

Dinner : Sup Egg Dumpling

Air : Kurang. Uhuhu. Malam ni akan cukupkan 10 gelas

Kantoi : Papadom. Err, tak tahu papadom bole makan ke tak tah.

FYI saya menaiki timbang selepas makan semua makanan di atas. *grin*

Moga-moga takda cheat day untuk minggu-minggu awal ni, Nanti lambat turun.

4 feedback:

A.N.A said...

betul kan lala ckp...berjaya kan..hehehe...seronok kan..

anaztasias nora aira said...

saya pun tengah diet dear. nasi xmakan dah 4 hari makan sup2 je. huaaaaaaaa kuatkan la semangat!

Miss Sunshine said...

yati... nak tau tak, kita kan tengah buat diet high protein sekarang ni.. maknanya kurangkan karbo mcm nasi, roti, mee, biskut dsb... banyak makan protien mcm telur, ayam, ikan, sayur... pastukan, semalam rase nak pengsan... waaa... harini pun lemah semacam je, tapi lepas buke tadi, segar balik.. haha. Esok hari keempat, tak sabar nak mengakhirinya pada hari kesepuluh... huhu. berusaha dan terus berusaha!

Linda Yusoff said...

linda nak kuruskan badan.tp badan mmg stok yoyo. turun naik..erghh stress tgk jarum.

last-last, malas.
haha