Wednesday, July 6, 2011

Atkiners : Induction Day 3

Hari ni sangat berjaya. Sangat ok sangatttttt. *PANG!!*

Breakfast : Murtabak Sardin (telur plus bawang plus tuna) & Salad (Lettuce plus timun jepun plus tomato)

Lunch : Ikan keli masak kecur (No kuah) Sayur campur (lobak, bunga kubis, kacang panjang)

Dinner : Tomyam ayam plus bunga kubis dan carrot

Air : 8 gelas cukup kot

Kantoi : satu cubit kecik daging berger dan hash brown. (Teringinnnn yang teramat. Dah lah depan mata, takleh jadik neh!!! cubit dia. HAHAHA)

Kesengsaraan takda lain ialah nak menelan sayur. Ughhh, I hate veggie. Terkembang tekak. Setakat tak makan nasi, no big deal. Tapi kena kunyah sayur. Goshhh, penyeksaan jiwa. Boleh tak kalau tak makan sayur kak Myoliza? 

Ok. Kidding. I wish hari-hari nak makan terung dengan taugeh je. Tapi, tu bukan sayur hijau lah kan. SAYA ANTI-SAYUR HIJAU. sekian

6 feedback:

LisaLisut said...

sayur la best..i suka sayur.sng kata i suke semua mknn! hahahaha.mlm ni tak makan nasi n x g gym.makan meggi je.sbb bdn sakit2 hahaha

Miss Sunshine said...

haaaa? yaty tak suka makan sayur....? ni dah sama kes macam anak buah ni... haip... kene makan sayur tau... sayur tu sedap, cube bayangkan sayur tu adalah kfc... mesti sedap je telan.. hehe ^_^

Hunny Kitty said...

know what...?? ai ada sorang member yg berbadan sasa n sangat kuat ok....dia leh naik broga siap pikul awek dia..dan dia tak suke sayur! teruja tak?

UyaRayza said...

uya sgt sukekan sayur hehehe..kalo makan tak ade sayur jadi tak masyuk jer tekak hehehhe

gadisBunga said...

hmmm....buat atkin diet ek?

Hidayati Farhan said...

lisa
ahaha, bagus lah u. sbb tu body maintain oiii

hana
cannot gi. mmg x lalu tgk sayur

raden
sgt ok. x bermakna x makan sayur x gagah. ahahaha

uya
saya kagum dan bangga dgn anda. hahaha. bagus lah uya

GB
aah, klau bole susut sblm naik pelamin kan. heee