Tuesday, July 5, 2011

Atkiners : Induction Day 2

Hari ni nampak macam lebih berjaya *clap clap clap*

Breakfast : Ommlette (2 biji telur, setengah biji tomato dan setengah chesee) Ayam rendang seketui (tanpa kuah

Lunch : Seketul ayam masak kicap (tanpa kuah) Sayur tumis bendi, seekor ikan goreng saiz sederhana dan pajeri terung 2 ketul

DInner : Ikan goreng sepotong setengah saiz kecil. sayur pucuk ubi masak lemak (tanpa kuah) dan ayam rendang seketui lagi.


Air masak : More than 8 gelas

Kantoi : kek coklat sikit sangat sebab kawan paksa suruh rasa (alasan heh?)

Lapar in between : chewing gum

Thanx Kak Myoliza sebab check kan menu diet saya. Saya terinspired dengan kisah beliau. Kalau beliau boleh buat, Kenapa saya tidak?!!! Sebab kau suka makan sedap sedap. Ok Shadap!!

7 feedback:

Alia.A said...

go yati. go.

Miss Sunshine said...

Wah.. yati semakin maju... Kite pun terkantai jugak.. sebab tak sampai hati tengok sedara tu dah masakkan bubur kacang.. hahaha.. alasan je kan.. good luck dear.. ^_^

LisaLisut said...

i tak bole yatiiiii.penat2 workout lps tu skitttt mkn nasi goreng.skit je..sbb nk alas perut b4 tdo.hahaha.tp ur kazen si azrina tu mmg super gigih.mak aihh dh kurus gile.jeles..dia kalau diet mmg kaw2 pye disiplin.haish

fitria said...

good reason yaty..hati kawan kene jage kan.. :P

Ms. Fiena said...

anda diet protein yehhh.. baguih baguihhhh.. ade 4 bulannn.. kene work hard...berusaha bertabah..

UyaRayza said...

good luck yati hehehe..org ckp chewing gum elok utk diet kn hehehe..ok start dr mggu depan la hehehe

Hidayati Farhan said...

Alia
thanx yoow

hana
hahahha, kann, kesian diorg lawa sgguh2

lisa
yess, i pon envy dia. bapak kurus kot. haha. usaha lisa

fitria
yess, thanx sbb back up. hahaha

fiena
yess, sy sdg tabah. jeles dgn body anda

uya
da xleh mkn chewing gum da. ahahaha