Monday, May 2, 2011

Siapa Makan Perasa

Dia kuat terasa. Ok tah pape.

*sigh*

This is what we called life. Nak taknak kena juga lalui. Takkan boleh rasa tak suka lepastu nak stop jap atau tukar kehidupan lain. RIDICULOUS

APA KAU RASA....

Bila diperlukan, barulah dicari-cari. Bila tak perlu, dipandang sepi. Macam tak wujud di alam duniawi. 

Kau dah kenapa Yaty?

Tah la. Banyak sangat kekecewaan yang tak terluah. Sebab diluah mati emak, ditelan mati bapak. Aku taknak sesiapa pun mati. I mean not yet.

Tapi macam kecik hati sangat-sangat dengan apa yang terjadi sekarang. YA ALLAH, kami tahu, kami bukan sesiapa. Tapi, kata-kata itu seakan menghina kami. Tapi, ah, banyak sangat tapi macam drama melayu dah.

Mungkin lebih baik saya berdiam diri. Perancangan saya, tak perlu sesiapa pun tahu. Hidup mati kami, Allah yang tentukan. Susah senang kami yang tanggung. Biarlah, kau takyah nak berpura-pura lagi.

5 feedback:

lovelyadibah said...

ce cite ce cite..alololo~..xmo sedeyh2 k!!:)t malam leh tgk diari AF!HAHA..*ok2 aku merepek*

zaradgreat said...

haah yaty. ce cite ce cite :)
chill yaty.. :)

Cik Kentang said...

Dipijak dan kena pijak perkara biasa. So biasa2 kanlah supaya esok2 dah terbiasa...keep steady :-)

Hidayati Farhan said...

dba n zara - biasalah org mcm2 ragam. malas nk pk berat2 lagi :)

iera - tq :)

CIK TOM said...

nape mood sedih ni?jangan sedih2 ye..darah tgh manis kena happy2...