Wednesday, April 20, 2011

Tiba-Tiba

Arahan : Mulakan karangan anda dengan perkataan tiba-tiba.

Tiba-tiba rancangan berubah

Tiba-tiba saya menggelabah

Tiba-tiba saya sibuk

Tiba-tiba saya penat

Tiba-tiba semua cakap saya makin kurus (padahal tak pun)

Tiba-tiba saya rasa eh eh, macam dalam rancangan Reply's Beleive It or Not and I still don't beleive it. KAHKAHKAH

Tiba-tiba Dak Yang semangat pergi dengar ceramah Anwar Ibrahim, siap MMS gambar. Dia nak pergi tanya secara live betul atau tak err, ok kita takyah bincang lebih detail perihal video S**S ke apa. Tak manis untuk tatapan U.

Saya : Kem salam Yang
Him : Dekat bapak G** ka?
Saya : Boleh la, dia ensem pa?

Kan dah kata, entry ni tiba-tiba, tadi cerita lain. Sekarang dah lain. Memang tiba-tiba. Dan secara tiba-tiba entry ni tamat

.



.


HOH?

10 feedback:

zaradgreat said...

memang betul betul tiba tiba lah yaty.heheheh

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

banyak nye tibe2..hehe

~ NANA ~ said...

TIBA-TIBA keajaiban terjadi...kekuatan muncul di diri (lagu sailormoon dulu2) kekekeke

iszieylyanziy said...

tiba tiba ISz fall in love lagi,,hahaha

HanaBella said...

Tiba-tiba Hana nak komen kat sini. Aish..

LyNn HaMzAh said...

hehehehe...apesal la banyak tiba-tiba...

asfira aminuddin said...

haha! mmg karangan yg menarik la ni. semua pun tiba-tiba babe! ;)

aTy _faRed~ said...

huhu.. biase lar tu... ai pon selalu tertibe2... :p

Miss Sunshine said...

Tiba-tiba.... tiba-tiba... tiba-tiba.. sebut banyak kali, rasa pelik...

Hairil Rizal said...

Dak Yang pegi tgk ceramah tu ke?
Lerr....