Saturday, April 2, 2011

Costing Door Gift Pihak Lelaki

Baiklah, baiklah. Ramai yang komen & bertanya (terima kasih semua) tentang Kek Lapis Sarawak saya. Eh eh, bukan Kek Lapis Sarawak saya. Kek Kak Rini. Saya tukang beli dan makan free saja.

Mari kita rungkaikan permasalahan ini satu persatu. Ecehh.

  • Kek Lapis Sarawak itu saya ambil yang berbentuk roll. Bukan kek lapis seloyang pat segi tu. Sebab tu gambar yang saya provide pun gambar yang bentuk roll kan? kan? kan?

  • Kalau yang semacam di atas ni, seloyang memang RM80 kata Kak Rini. Saya tanya Makcik Maznah yang duduk Sarawak pun, harga dia sama.

  • Kalau yang macam gambarajah di atas ini pula sebatang dikira RM18.  Setiap batang berlainan perisa. Boleh request kalau mahu.
  • Saya memang ambil yang jenis roll. Tapi, tapi, tapi bukanlah seorang dapat sebatang. Saya belum cukup duit lagi :(
  • Satu roll itu akan dipotong kepada 8 bahagian, dan seorang dapat 4 bahagian
  • Packaging dan hiasan boleh runding dengan Kak Rini. Dia akan selesaikan semua. Siap delivery (Klang Valley saja maybe)
  • Kek Lapis ini akan goes to rombongan pihak lelaki, relatives dan closest friends (including bloggers) yang siapa cepat dia dapat. Eh eh, macam main rebut kerusi.
  • Kalau berminat boleh lah call Kak Rini sendiri dan bertanya soal harga. Lagi banyak order, harga boleh dibawa berbincang. Nak no fon? email saya gurlpuff[dot]b[at]gmail[dot]com
  • Rasanya? Semua orang suka, anda pun mesti suka.

9 feedback:

miss nina said...

clean n clear gitu.
blogger pun dapat???
buat2 muka hairan jap :)

asfira aminuddin said...

babe! coemlnya kek sarawak tuhhhh! sgt colourful! nyum nyum! :)

~ NANA ~ said...

nak nak nakkkkk...i suka betol kek lapis srawak :P

iszieylyanziy said...

nak kek lapis,,da lme xmkn,,huaaa

cIk pEnNa said...

sy suke kek lapis !
tertibaaaaaaa...
hahahaha

:)

Gentleman Frog said...

salam,

marriage is very costly yeah?

asna cute said...

owh RM18. mknanya Rm20 yg asna jumpe ritu kira lebh kurg jer la harganya.. thank you kak!

Psstt if beli kat Dayang Salhah, ada yg jual RM10 jer kak yg jenis swiss roll hehe tp tue la sape lak yg nk g sane beli borg naik flight segala tue kan keke

cik fiza said...

yati... aku cop nk hehehehe

MasZuber said...

akak nak chop utk dapat yang free punya la yaty...!