Saturday, February 19, 2011

Saya Sedang

  • Saya sedang mengcompletekan fail Badan Beruniform TKRS
  • Saya sedang menyiapkan 2 set Latih Tubi Tatabahasa
  • Saya sedang merangka soalan Bahasa Melayu untuk Peperiksaan Pertengahan Tahun
  • Saya sedang merangka soalan Pendidikan Jasmani Kesihatan untuk Peperiksaan Akhir Tahun
  • Saya sedang rasa hebat sebab tak pernah buat kerja bapak awal camni
  • Saya sedang lapar sebab saya kena fruit diet saja sekarang
  • Saya sedang tersenyum bila ramai yang tanya MUA itu apa
  • Saya sedang berfikir MUA tu apa sebenarnya? 
  • Saya sedang gelak HA HA HA
  • MUA itu Make-Up Artist teman-teman sekalian
  • Saya sedang membazirkan waktu sekarang. No good, no good
  • Saya sedang berazam, kelak semua kerja selesai, saya akan membelog dan berjalan belog semula
  • Saya sedang merindukan kalian sebenarnya.

5 feedback:

hiro said...

meh saya tolong..keh2

Hairil Rizal said...

Chess...make up artist rupanya.
Byk keje nampak??

Good luck!
:)

skandaLdariLangit said...

TKRS tu apa?

asna cute said...

sapekah yg bertanya pasal MUA itu? mybe prg tue blum brkahwin lg kan =)

selamat siapkn keje2 itu nanti dh sanding atas pelamin fikiran jd tenanggggg~

LyNn HaMzAh said...

hehehe...kak lynn pun ada gak nak tertanya pasal MUA tu...tp x terluah...rupanya make up artist...