Friday, February 4, 2011

Contest Blog Paling Comel, Cantik & Kemas

Terima Kasih Zara, terima kasih. Tag anda telah membunuh kebosanan yang hampir membunuh seluruh kehidupan. Masa senggang saya kini terisi. Terima kasih kepada pihak penganjur juga (Biasalah, kalau nak menang kena selalu bodek penganjur) Terima kasih Tummytrim. Tak memasal.


Zara minta saya join contest yang sangat ridiculous ini. Sebab blog saya neither. Cantik tidak, comel tidak, kemas? Not really sure. Harap hakim dapat mengadili dengan bijaksana dan saksama. Bukan Sesame Street. Bukan.

Semua contest ada syarat. Kalau takda syarat semacam membagi give away secara percuma. Nah ambik, ambik hadiah mana suka. Memandangkan hadiah dia adalah lumayan buat gadis-gadis. Jadi, saya tengok kali terakhir sudah ada 600 plus plus penyertaan. Harap, penyertaan last minute ini ada tuahnya. *crossing fingers*



syarat-syarat penyertaan;
  • jadi follower FARZANA FARZANTO
  • peserta perempuan digalakkan. kerana hadiah disediakan khas untuk blogger perempuan. kalau lelaki nak masuk boleh juga. kalau tak kisah menang baju-baju macam kat atas nih. haha (setiap pemenang boleh memilih hadiah or baju mengikut citarasa sendiri di Pelangiwardrobe Hannah. add dulu baru boleh tengok baju-baju di sana)
  • ada 3 kategori iaitu blog paling cantik, comel dan kemas. setiap kategori mempunyai 1 pemenang sahaja. 
  • buat 1 entry tentang contest ini.
  • tag kepada 5 orang rakan blogger anda.
  • letak banner di side bar blog anda dan link an terus ke entry ini.
  • setelah selesai, tinggal kan link entry anda berkenaan dengan contest ini di komen entry ini. saya akan check setiap link yang sudah ditinggalkan.
  • penyertaan bermula pada 10.1.2011 hingga 10.2.2011
  • dalam tempoh sebulan ini mungkin anda boleh gunakan masa ini untuk menghias blog anda.
Memandangkan blog saya baru saja bertukar rupa awal tahun lalu, jadi saya pertaruhkan apa yang ada. Dan ini lah dia blog saya yang neither itu.


Follow sudah, buat entry pun sudah. Tag? Oh, saya akan tag 5 orang iaitu :

Sekian, entry dari calon pemenang. (Keyakinan diri yang tinggi dan tanpa was was lagi) KAHKAH

3 feedback:

iszieylyanziy said...

goodluck akak ,,ngee

maCy said...

akk. kecut perut macy tgk blog sindri. cm ta layak je na join. hahaha

MasZuber said...

good luck!