Monday, December 27, 2010

My New Look(ed)

Ini boleh diklasifikasi kan dalam senarai entry kepam. Kalau entry ialah anggur mungkin saya adalah tokey wain sekarang.

Semua kejadian sangat pantas. Okeh, kalau tak faham boleh buku rujukan di SINI

3 hari sebelum Hari Raya Aidilfitri tempoh hari, baru saja saya memotong dan me-rebonding-kan rambut dan hasilnya sangat mengkagumkan. Weh, tak malu ke kagum dengan rambut sendiri? Jarang sangat dapat hasil yang puas tahap dewa-dewa. Tapi, kali ni macam, sukanya rambut baru. Sukanya rambut baru.

Setelah puas menggodek google, inilah yang nampak paling close with mine

Nak letak yang muka comel saja. Takda pun nak pergi pilih model takda rupa, tapi rambut sangat sama dengan kepunyaan sendiri kan. HAHA. sebab rambut sendiri tak pernah pun sepanjang itu. Eh, kan dah bagitau tadi lebih kurang. Sort of, sort of. Hesshhh.

Rambut tersebut sempat digunakan dalam lebih kurang 3 bulan saja. TSKTSKTSK. Tak, tak I tak nyesal pun Yang sambil kesat hingus. Srooottt.

Di satu petang yang hujan lebat, lepas makan dekat sek 17 gagahkan diri juga redah hujan untuk ke Salon Anura. Thanx Fasya Amir sebab suggestkan this place. Semua orang kat situ like "sayangnya rambut, sayangnya. Cantik lagi ni, kenapa nak potong?". Ehhh, takyah lah sedihkan aku lagi. Potong ajelah. Bukan aku bayar korang untuk sedihkan aku. SOBSOB



Bila sedih dan bosan bergabung, terjadilah aktiviti tak bermoral sangat


Sekarang? Saya sudah kelihatan semacam ini


Anda rasa?

A. Comel sekali
B. Comel Sangat
C. Super Comel
D. Semua jawapan di atas
E. Takda Pilihan Lain, melainkan 4 di atas

HAHA

12 feedback:

Hairil Rizal said...

Tak tau la comel ke idak...
Tuan empunya rambut pasti tau jawapannya :)

Norhidayah Rasin said...

sy pn dah ade rase nk letak pic wedding mcm awk..tapi malu..hehehe

Gentleman Frog said...

salam,

kah3x sempat lagi amek gambar dgn mimik muka mcm2 tuh kah3x

the after effect

CIK TOM said...

wah bl nak kahwin ni yunk??xsbr nak tgk gmbr kahwin yati..hihi...comel la makeover br blog ni...cik tom suka2 :)

cik fiza said...

tahun baru
rambut baru..

aku pilih F
F for Fabulous :P
ahaks!

Nurul Aima Hj Kaim said...

eh saya tersalah masuk rumah ke? wu wu wu baru berapa hari x jenguk blog dah mcm ketinggalan macam-macam psl cikgu ni wuwuwuwu..

K.I.N.A said...

hehe..kina suka jawapan E..

LyNn HaMzAh said...

hahahaha...macam x nak bagi org jawab yang lain jer...semuanya baru yer dik tahun 2011 nie...

maCy said...

hahaha. adoi. jawapan xde dalam senarai. hahaha ;p

MasZuber said...

keh keh keh klakar la yaty...:)))))

Ati Masrif said...

cik abg tak kisah ke

kot2 nanti nak belai2 rambut..huhu

Poyaty said...

warlord - :)

dayah - xyah malu ah. blog sendiri, bkn blog org :)

mr. frog - bosan sgt

cik tom - tggu ye. hihi

fizzie - slalu nk lari jwpn ek. haha

kak nurul - x salah la. sila masuk :)

Kina - hahaha, saje x nk bg pilihan

kak lynn - semua baru, berat bdn je x baru2

maCy - saje la tuh xnk bg jwpn best

kak mas - mmg nk hepikan kak mas :)

kak ati - hahaha, tetttt