Sunday, December 19, 2010

50 Bloggers Diperlukan II

Celik mata terus celik IT. Lepastu, terbaca tentang berita gempak INI. Woww, ini cool. Ada chance nak join komuniti blogger yang cool bersama-sama dengan 100 blogger terdahulu yang cool cool. INI sangat cool. Yess, Mat Kool Mat Kool Kawanku (sambil buat goyang gerudi).

Baiklah, Cut the crap sebelum Tuan Juri angkat kaki dan tarik balik niat dia nak senaraikan kau dalam list cool itu.

Cerpen

Kebiasaannya saya hanya akan jalan-jalan blog (blogwalking) pada senarai blog yang ada disebelah kanan tuan/puan (maaf, jantina juri adalah unknown) Dari mana list itu terwujud? List itu saya wujudkan untuk mereka yang selalu datang dan jadi sangat penyayang dan caring sekali terhadap diri saya. Jadinya secara automatik, mereka adalah kesayangan saya.

Dengan menyertai 100penulis ini mungkin saya boleh tambah kesayangan-kesayangan baru yang cool. Rakan-rakan yang caring juga boleh bertambah. Siapa tahu kan?

Lagipun syarat dia kena aktif, jadi secara tak langsung dia bagi motivasi kalau saya malas. Alamak, kang tergugur dari senarai 100penulis. Tak boleh jadi ni. Pergi update, pergi update. Taip Hai pun kira update kan? Ok itu tak kelakar. Tapi, saya nampak dah juri senyum senget sikit tadi.

Baiklah, sebelum saya teruskan cerpen ni ke perenggan yang 100 dan dia jadi cerpan, saya nak tag 2 orang yang mungkin berminat. Tapi, saya tak tahu sama ada mereka sebenarnya dah tersenarai atau belum. Mereka adalah

2. Tomato yang boleh menulis-Cik Tom

Sekian, itu saja untuk kali ini. Yang tak di tag pun boleh join lah. Takyah sentap terus putus sahabat ke apa. Jom join reramai. Kalau saya yang tersingkir pun takpa. Demi anda yang lain (ok, ni tipu. Juri jangan singkirkan saya)

9 feedback:

Nurul Aima Hj Kaim said...

thnx for the info..haih mcm x larat je nak tulis hari hari kan..wuwuwuwu

Hairil Rizal said...

Saya suker berada di bloglist anda. Ada bau bau mawar kat situ...hmmmm... :)

Miss Yaty said...

wah..macam best je...gudluck :)

Cik Tom said...

tq tag cik tom..skang bz..tp cuba join nati ye...muuahhh..cik tom miss u too dear :)

zaradgreat said...

wah. go yaty go!!!

gadisBunga said...

kene baca byk kali ni. kite blur sikit pasal entri ni. hiihii

MasZuber said...

alamak,

akak fail la bab2 penulisan serious neh..

maCy said...

mat kool mat kool xnk la join time na join kne tolak. haha


wow u syg ai ke? i syg u jugak ade list kt sweetheart tau ;D

100penulis said...

Terima Kasih atas penyertaan anda ya. Link blog anda telah disenaraikan dalam blog 100penulis.com. Sama-samalah berbalas-balas trafik ok :)

Mengenai banner yang anda letak di sidebar, harap ia dikekalkan di situ sebagai tanda barter dengan blogroll kami.

Anda boleh lihat senarai blogroll tersebut di sini : Mesti Serbu

Salam kenal-kenal and happy blogging!