Thursday, November 4, 2010

Tak Bertanggungjawab

Oh, saya bersalah. Saya tahu. Takyah acu senapang ke pistol M-16 segala

Anda didakwa sebab tak bertanggungjawab dekat blog dan hati-hati pelawat Blog sekeliannya.
Banyak komen tak reply pun - Still ada yang sudi komen
Banyak yang tinggal jejak di Shoutmix - Still tak sempat nak di balas
Banyak yang datang berkunjung - Walau tak update dah berhari-hari
Nuffnang bagi BE sampai 5 - Ni yang tambah rasa bersalah lagi neh

SAYA UCAPKAN TERIMA KASIH DARI HATI. JUJUR. SAYA TERHARU

Walau bukan Raya Aidilfitri, haku nak minta maaf berkali-kali. Maaf sangat. Saya akan gerakkan seluruh kekuatan nak berkunjung ke sana ke mari.

Saya cuma memanfaatkan cuti yang panjang pergi berjalan tak ingat. Sebab bukan selalu dapat cuti waktu orang-orang lain tak cuti. Jadinya, kan fun bila ronda secara berkeluarga kita saja. Takda orang lain sana sini. Jalan lengang, feri lengang, van pelancong lengang, pantai lengang, kedai lengang. Sangat Fun hokeh.

Nanti akan di beritahu mana destinasi yang semua lengang tu. Pulau Abah Hang kah? Bukan. Pulau Persendirian pun bukan.

Sesungguhnya, sabar itu separuh daripada iman :D
Lots of Love
Pesalah mandatori
Penjara Hati 2010

16 feedback:

cik fiza said...

amboi buat confession ek...

Amni said...

hehe.. ada2 jer....=p

LyNn HaMzAh said...

memang bersalah...dah lama x berkunjung kat blog kak lynn...huhuhuhu...sedih tau kak lynn...

Nurul Aima Hj Kaim said...

takpa x lama lg cuti skolah :)

maCy said...

maCy lagi nak mnta maaf. byk dah entry tertinggal. amat b sempena xam. hbs nanti macy kejar2 ya :)


hum, mungkin sejarah lepas hampir sama.. bolehlah bkongsi cerita :)

farahD said...

Hi darl, huhu wah jgnla smpi jadi pesalah mandatori heheh lama tak jengah sini so stopping by to say
'Hi, How are you/ ' heheh

muaxx-farahd

Tomato Gurl's Life said...

tak kira2...awak tetap saya nak penjarakan sebab awak dah buat kesalahan yang amat teruk..awak banyak berhutang ngan saya..sebagai hukuman saya nak;
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
penjarakan awak dalam HATI saya!!!

yang ikhlas cik tom ;)

Norhidayah Rasin said...

cuti skolah ni mehla dtg utm..g opis kiteorg..haha..

zaradgreat said...

hehehe.tak pe yaty. ai kan secret admirer u. hehehhehe

Hairil Rizal said...

Baguslah mengaku bersalah dulu. Tak payah la pegi masuk court. Hehehe!

No sweat la yaty.. sudah janji nak citer psl percutian itu, jangan buat-buat lupa plak ya?

Affan Ruslan said...

takpelah. berblogging dgn ikhlas, kalau ada masa baru tulis. huhu. penah gak rasa serba salah.

Cik Kentang said...

Xper. Nanti bila cuti sekolah dah mula mesti cikgu banyak kelapangan. Pandai2 la tebus balik rasa bersalah tu. tapi kan....xsuka sangat bila time cuti sekolah sebab serabut tengok budak2 merayau sana sini macam takder mak bapak. Adoi....

Poyaty said...

@fizzie - aah. dari hati ke hati. haha

@ amni - hahaha. saje2

@ k.lynn - jgn sedih ye. nnt baby pon sedih :D

@ k. nurul - tuh laa, x saba sungguh

@ maCy - kite serupa saja. hahaha

@ farah-D - saya sihat2 saja tq. tq juga sbb drop by :D

iszieylyanziy said...

di maafkn,,hhaha :P

miss nina said...

amboi dia.. jalan2 sungguh ye

Poyaty said...

@ cik tom - haha, saya rela dipenjara. auwww

@ yaya - hahaha. malu la. nnt ade org x ngaku gf. haha

@ zara - auwww. really? meh peluk meh. haha. gediks

@ warlord - haha, guilty as charge

@ affan - tuh la. hati ikhlas. cuma rs x baik biar kan org yg bertandang

@ cik kentang - hahaha, tuh la ms bebudak nk enjoy kott. tu yg bersepah2 tu :D

@ is - oh, tq :D

@ miss nina - hehe, bukan selalu :D