Wednesday, November 24, 2010

Still In Shock

Oh, sangat terharu dengan komen-komen anda semua. Terima kasih. Terima kasih. Tak sangka ramai yang concern juga. Semoga Allah merahmati anda semua :)

Mungkin akibat selalu melambat-lambatkan solat, lalai dan lupa dengan Yang Maha Pencipta, jadi Allah turunkan sedikit peringatan supaya kamu cepat sedar apa salah kamu. Mujur tak cedera, tak luka. Cuba fikir kenapa dengan tak semena-mena ada kereta nak hentam kamu yang tak salah apa pun.

Emak mengingatkan.

Selalu bawa kereta suka curse orang sana sini. Cuba beristighfar dan mendoakan supaya Allah maafkan perbuatan dia.

Geram sangat. Bawak kereta macam orang tak pergi sekolah.

Tu la, tak habis-habis dengan temper dia saja. Tak boleh nak bersabar sedikit.

Sekarang saya memang usung emak ke sana sini. Masih fobia. Masih kecut hati bila ada kereta dari belakang. Masih terasa-rasa ada orang nak langgar saya secara sengaja. SUMPAH TAKUT. Hati kecik je sepanjang jalan.

Memang semangat dah hilang. Gone baby gone. Perlukan masa untuk recover dan boleh kembali seperti Kimmi Raikonnen semula.

Perlu juga gagahkan hati untuk urusan duniawi yang lainnya. Ikut hati memang nak tidur saja dalam bilik. Rasa lebih secure.

Sayang, cancel lah semua kereta idaman. I tak mahu dah kereta yang fancy-fancy yang mahal-mahal.yang tak menjamin keselamatn I. I dah buat pilihan muktamad takda talian hayat supaya I kental nak bersaing di jalan raya dengan Si Bodoh Yang Tak Sekolah Langgar Orang secara suka hati.

Bai bai Lancer
Bai bai Polo
HELLO TANK WARS :)


SOURCE: SINI

Ada berani?

9 feedback:

asfira aminuddin said...

takpe, rasa fobia tu akan hilang nanti. just u kena bnyak bersabar okey. tabahkan hati. :)

zaradgreat said...

hehhehe. sabaq yaty. it takes time. and it will recover. sama lah dulu. lepas kena terus bawak slow gila. ahahahah

Hairil Rizal said...

Nak beli kereta kebal ke Yaty?

Saya ada jual...sila kontek saya: 013-709xxxx

:)

iszieylyanziy said...

bli kete kebal lah akak,,ngee

Gentleman Frog said...

Salam,

Yaty dah report polis? ('_')

asna cute said...

Owh betul juga pesan mak akak tue. hmm ada logika juga =)) sama2 kita beringat ya ;D

✿....rossa alina....✿ said...

huhu..samela kite kak..takut kalo bawak kat highway..kete laju2 semua..eee..seram..lagi2 skrg baru bawak kete g keje..huhu..mintak2 xde pe yg jadi..

LyNn HaMzAh said...

tank wars tu...mcm nak gie berperang jer...

miss nina said...

sekali nak kereta tanker
betul tu, kadang2 cik nina pun kadang2 jeling2 orang yang memandu.

we aren't perfect right?