Tuesday, October 19, 2010

Tiada Kata Dapat Menggambarkan Rasa <<< WTH?

Saya tengah menulis dengan mata separuh terbuka dan sobbing-sobbing.

Maaf, perasaan saya tengah kucar-kacir. Hati pun bersepah-sepah. Update blog for the sake of meluahkan rasa. Saya cuma nak menulis.

Saya tengah rasa teramat sedih sekarang. YES!!. Teramat. Sangat. Rasa macam di pinggiran. Eh, boleh nyanyi Fransisca Peter, Sekadar di Pinggiran.

Entah. Di tinggal sendiri dah biasa. Tapi i never feel more alone than alone itself. Apakah?

Faham tak. saya rasa tiada sesiapa. Saya rasa sendiri. Saya rasa Alien.

Allah, bantu saya.

Saya hanya menangis sendiri. Selalu sendiri. Bosan. Dah terlalu sendiri sampai rasa tak nak sendiri lagi

Ah, bosan. Nak pergi cari kawan menangis. Nak menangis secara berkawan pula. Mungkin akan feeling better.

Bai. Kawannnnn!!!!

Faizal Tahir, You know my heart content better. FT forever
Aku memang bersalah, selalu saja mengabaikan mu

dan tapi dah ku sedari segala perih kau lalui ku terlupa kau terluka

Dan memang selalu aku bersalah selalu saja mengabaikan mu meninggalkanmu

dan tetapi tlah aku sedari segala perih yang kau lalui kerna diriku yang terus hanyut.

14 feedback:

Ati Masrif said...

ehhh..naper ni..cikgu..
bagus lah ada prob pi cari kawan luah kan yer..

Cik Kentang said...

owh.sgt faham perasaan itu.nsb baik ada blog pengubat kecewa.jgn sedey2 ok.take ur time babe.nant ok la tu.

Hairil Rizal said...

Rehat rehat la dulu.. mandi/basuh muka dulu ke...

Pastu tido...

Mungkin kena bersusah-susah dulu, bersenang-senang kemudian. Siapa tau?

MasZuber said...

luahan rasa...hmmm

sabo sabo.. i pun sedang di pinggiran nie..

cik fiza said...

yaty dear... xmau la sedey2 cmni ek... aku pn skrg slalu sedey2 tp pastu pk balik nnt keadaan makin teruk kalo kita asik sedey je... semoga cpt2 feling better yer..

asna cute said...

kak.. nape nie.. xsuke la akak sedih2 mcm nie. Sape buat nie?. meh sini asna tarbiah dia sikit..

Peluk ketat2 =))

maCy said...

are u okay? nape ni ade org wat ke? xpe karma kan ade. amek lah :)

zaradgreat said...

yatyyyy
nape nih?
sabar ye....

Chybee said...

what happen?

Amni said...

luah je kat blog dear.. hehe... kadang2 orang sekeliling kita memang tak paham kite kan..=0

Tomato Gurl's Life said...

jangan sedih ye yunk..tabahkan hati...ciktom sedia dgr luahan hati yatay sayang :)

Gentleman Frog said...

Salam,

U makan banyak2..

Poyaty said...

Semua - TERIMA KASIH

SAYA TERHARU BANYAK. INI SERIUS :D

iszieylyanziy said...

ololo...akak chill :)
karok lagu y menceriakan,huhu