Sunday, October 10, 2010

Farewell Dear

Dengan tangisan sedu-sedu, saya ucapkan Selamat Penganti Baru

*ihsan google*

Semoga berbahagia hendaknya. Ingatlah kenangan waktu kita bersama *puhhh-liss lah Yaty* HAHA

Demam haku makin parah. Luckily, Darling Boify bawa pergi makan enak-enak. Lepastu mintak hantar balik cepat-cepat sebab nak tengok Nona. Tapi!!!! sampai-sampai je rumah kunci. Dang!!!

Tunggu lah dalam kereta sejuk macam peti ais. Luckily ada my 'neautral heater' di sebelah. Teehee. Still, I love You walaupun You mempilih untuk botak kembali. *sigh*

9 feedback:

Iera Ramali said...

Oh. u ke dear x-makwe Dr. Muzaffar tu? Cian u..redha jer la ek...hehe...

Gee said...

sobsobsob...takpe la..mngkin antara kita tak ada jodoh..uhukss,...hee

maCy said...

ni la ex nye ea? hahaha

AiDa AzRyN said...

Hope cepat sembuh demam kamoo tu~ :)

MasZuber said...

adoi, ramai betul yg frust ari nie. ingat i sorang aje..hehheheh

iszieylyanziy said...

isy3x,,akak ni,,redha2 ye...hahaha,,,mkn ubat,,biar cpt smbuh,,tao

Tomato Gurl's Life said...

takpe yaty..u got better than dr .muzaphar...

.Anna. said...

hehe. panas je incik botak tu nanti bace entry ni. ;p

Poyaty said...

iera = i lah kot. hahaha. i redha lah ni. huwaa

gee = mungkin la ek. haha

maCy = ni lah dia. :p

aida = amin

mas = tak, ramai sbnanye, sume malu2

is = ok is :D

cik tom = absolutely :D

anna = mmg, incik botak anti dgn muszaphar tu :p