Saturday, October 9, 2010

Demam Sebab Frust

Rekod peribadi. Baru pertama kali demam di tahun 2010. Demam secara tak bagi salam.

Semalam (Jumaat) memang MC. Tapi atas sebab-sebab lain. Memang takda tanda nak jadi demam. Pagi-pagi ni pergi sekolah, masih macam insan normal juga. Cuma mood berantakan sikit. Banyak diam dan sendiri.

Balik dari sekolah, kaki terus tak macam kaki. Habis? Kaki macam apa? Macam tangan. Ok, itu tak kelakar. Saya siap-siap terus sebab dah janji dengan Caa nak pergi wedding Ikin dekat Kuala Selangor.

Sementara tunggu Caa sampai badan terus panas mendadak. Terbaring la kat sofa dengan berbaju kurung.

Muka demam

Balik rumah terus kepala macam nak terpisah dari badan. Kaki sejuk gila. Telan panadol, masuk selimut dan belayar ke alam mimpi.

Dah, aku rasa salah satu sebab demam adalah Sheikh Muszaphar nak kahwin esok. Frust tertonggeng-tonggeng neh. Huwaaaa T____T

9 feedback:

zaradgreat said...

hehhehe
smpai demam2.
aish yaty
ramai yang kuciwa.

hhehehhehehe
sabaq2

.Anna. said...

HEHEHEHE. Oleh itu kak yaty tak bley tengok tv3 malam esok. takut demam makin menjadi-jadi nanti. TAWWWWW. ;p

Hairil Rizal said...

Geleng geleng kepala...sbb baca reason kenapa demam tu.

Kalo esok tak elok gak, pegi jumpa Doktor...

Doktor Sheikh Muszaphar!!

Kakaka!

iszieylyanziy said...

haha,,akak frust ye,,heheh,,sengal,,,
semoga cepat baik ye

cIk pEnNa said...

laaa..demam kah?
rest la ye..
jgn frust2 ye..
hehhe

Pencacai Alim said...

kesian..kesian..cepat sembuh..

Poyaty said...

zara = hahaha, kelakar

anna = kena tengok anna, nnt sesal. haha

warlord = i wish lah kan :D

is = hahaha, tuh la. tq

penna = hahaha. tq

pencacai alim = tq :D

Tomato Gurl's Life said...

comelnye muka demam..hihi..semoga cepat sembuh yunk!

Poyaty said...

cik tom = TQ. hehe