Saturday, August 7, 2010

Tabung Kawen Meningkat

TERIMA KASIH SEMUA
TERIMA KASIH

Saya teruja tengok dia dah jadi dua digit

Macam tak sangka. Memang belum boleh cash out kan lagi. Tapi rasa teruja bila jumlah dia makin bertambah dan bertambah. Tu pun dah rasa syukur banyak dah. Sebab hari tu masa private kan sekejap, jumlah tu statik macam tu saja. (Sedih sekejap). Lepastu sekarang macam meningkat dan meningkat. Sebab yang meningkat itu RM. Gembira tak bertepi. Kalau KG yang meningkat, gelabah mak yeh lah di situ.

Takpa-takpa, Ramadhan bakal menjelang lagi a few days saja. Saya bukan sahaja dengan sesungguh hati mahu meningkatkan pahala dan mengkurangkan dosa, tapi mahu menghilangkan sekali lemak-lemak yang ada (kalau boleh, SOBSOB)

Eh, tadi cerita apakah? Apsal lemak pun masuk cerita sekali neh?

Kepada yang tak sabar-sabar nak tengok saya kahwin sampai klik sepuluh kali sehari. Terima kasih banyak. (Bosan ah baca entry dia neh, kejap baik, kejap gaduh. Tak memasal private. Kahwin lah cepat!!!. Nahh click, click, click)  Kalau ada juga yang klik tapi diam-diam tu. Terima kasih juga. Jasa anda saya kenang dalam hati tahu.

Kalau tabung kahwin dah penuh sampai melimpah-limpah, esok juga saya ajak Dak Yang cari handbag

Handbag lagi penting dari cincin?

Source; Yahoo Image


Itu aku :)

5 feedback:

velasrizal said...

mmg skrg ni suma harga brg naik..

Keputusan Undian Kumpulan TM Piala Malaysia 2010

Tomato Gurl's Life said...

wow bestnye da 2 digit..cik tom still 1 digit..wakakak..

zaradgreat said...

wah
LV!!
tiffany

wah3

kumpul2 yaty
heheh

wanie said...

yeahh..naik lg! lg dan lg! x lama dh tuu nk kawen..hehe :)

Poyaty said...

velasrizal = betul lah tu :)

cik tom = marilah kita berusaha. hehe

zara = hahaha, tgh kumpul2 ni zara

wanie = hahaha. aminnn :)