Wednesday, June 2, 2010

I Think They're Too Hot

Hari ini catatan masa terbaik tak boleh ambil kira sebab malam tadi saya tak boleh tidur. Saya demam, selesema & batuk. Saya tumbang 3 hari sebelum majlis. Kawan-kawan, trust me, Kakak saya yang hendak berkahwin. Jangan terpedaya dengan kesibukan saya yang nampak macam majlis saya. Majlis saya belum menjelma, kalau ada, pastilah saya menjemput.

Jadi, sebab kesihatan tak berapa nak elok, eloklah kita hiburkan hati yang lara dengan melihat jejaka-jejaka kacak idaman kalbu saya. Anda, saya tak tahu. Ini taste saya. HAHAHA. Taste saya pun ikut musim. Tapi, Shahir AF 8 tak masuk chart lah. Oh, for the 1st time ever, saya tak layan AF. Not interested lah. Belum pasti kenapa nak minat. Tau-tau je dah ada juara. Kepada Fans Shahir, sorry. Gambar beliau takda sini. Boleh try www.gambarshahirmachoadatak.com

No 1 dalam carta saya sekarang (yang mukanya penghias wallpaper)

Jeng je jeng Presenting

Source: Cyril's twit photo

CYRIL TAKAYAMA

He's hot. Totally hot. Saya suka bila beliau buat magic. Saya akan kagum 100 kali kemudian akan keep saying. WOW! WOW! WOW! Beliau tak sama dengan David Blaine. Beliau punya magic nampak real ditambah dengan kacak dan stylo. Dan paling penting, subang itu. (Saya suka lelaki bersubang). Muka Jepun tak berapa nak Jepun neh yang buat dia sememangnya pemusnah hati wanita. Domo. Mushi Mushi. Hait

 Source: Yahoo Image
ROBERT PATTINSON

Sebab Twilight season belum bermula (Owh, can't wait 30 Jun untuk Eclipse) jadi My Vampire Sweetheart jatuh tempat ke-2. HAHAHA. Saya rasa Rob cool. Dia vampire okek. HAHAHA and his bentuk muka sangat flawless. Carved by an angel. Ok, I think we gonna to puke. Ok, done. Teehee

Source: Yahoo Image
Dato' Dr Sheikh Muszaphar Al- Masrie

Ini zaman Spaceship Shuttle dulu-dulu. HAHAHA. Sekarang beliau dah bertunang. Ok, takyah komen banyak. Teehee. Ini memang menepati cita rasa. Tapi, apakan daya Dr. Halina you memang hebat. So, NEXT!!

Source: Yahoo image

PASHA (UNGU)

Owh, kacak kan? kacak kan? HAHAHA. Saya juga harus cari yang bersuara sedap, nanti boleh nyanyi lullaby untuk saya malam-malam sebelum tidur. Suka suka suka. Duda Keren ini pun masuk carta aku. But, he's darn hot bila nyanyi Andai ku tahu, akan tiba saatku. Ku akan memohon, Tuhan ampunkan dosaku ( Ya AMpun, aku buat lirik sendiri. I memang lupa lirik)

Okeh, ini saja kot carta lelaki terhangat saya buat masa neh. Ingat, Carta saya. Kalau anda dapati, Mana yang hot nya? Maknanya, taste kita tak sama lah tu. HAHA. Takpa, tunggu lah kalau ada pertambahan kelak & ada yang sama taste dengan anda. Kita boleh bincangkan kelak. Apa neh apa neh

Akibat tak sihat plus tak cukup tidur, terhasillah entry kurang manafaat. Baik berhenti baca sebelum dia sambung buat carta hidung pulak. HEHE

* Nak pegi dobi, nak hantar baju, ambik baju, nak cari tukang Inai, nak pergi kedai borong cari gula-gula (pengsan)*

13 feedback:

ardinihumaira said...

wahhh... ado dr.sms.. hehe.. encum...

DOWNLOAD NASYEED PALESTINA TERCINTA

wanie said...

hehehe..kak, dak yang akak x trmasuk dlm crta ke? :P

: MOI : said...

pasha..pasha..pasha!!
<3 <3

Nurul Aima Hj Kaim said...

omg omg saya suka Hero twilight..tp selera saya tetap PASHA...loploplop u pasha..so aritu ada g konsert ungu tak..?!

fiD said...

semangat cikgu nie... bukan men g la,, hoho

bulan darling said...

ahh ko semua senarai ko yg ensem2 apehal???????????

Ayumi said...

robert!! robert!!!
he's hot.. damn hot~~

ziha said...

yup..pasha mmg hot dan cute..
tp sygnye dia dikatakan panas baran..hoho

Eazy Izzuddin said...

jeng3x...
xD

zaradgreat said...

sangat setuju dengan cyril & muzaphar tuh
perghhh
hheheheheh

eLL said...
This comment has been removed by the author.
eLL said...
This comment has been removed by the author.
eLL said...
This comment has been removed by the author.