Monday, June 7, 2010

Akhirnya....Sempurna

Suka sangat lagu Malique ft M. Nasir tu. Nah, ambik jadi title entry

Selepas mengadu penat berbulan, akhirnya majlis berjalan smooth and silky. HAHAHA. Alhamdulillah sangat-sangat even ada a few perkara yang jadi biasalah, mana ada majlis perfect 100 %. Kakak dah selamat kahwin. Tetamu suka door gift itu. Makanan sedap dan cukup. Jadi, am happy. Pelamin pun dapat beberapa pujian. Wedding planner pun dapat ucapan Tahniah, Selamat Pengantin Baru. Aik aik, makcik neh, jangan main-mainkan perasaan saya boleh? HAHA.

Saya nak cerita banyak, tapi mata saya sumpah layu macam Teratai Layu di Tasik Madu. HAHAHA. Di akhir entry saya sertakan gambar satu keping, ok lah ok lah, 2 keping, dengan harapan anda akan tunggu entry seterusnya. HAHAHA.

Itu wedding planner a.k.a saya
lengan dah sinsing, tudung pun dah basah

Itu pengantin
Yang tangan berinai tu pula tangan saya
Kenapa nak kena bagitahu?
Saja je

Sekian :)

3 feedback:

zaradgreat said...

wah
cun2!!!

Nurul Aima Hj Kaim said...

selamat pengantin baru

Poyaty said...

zara = yg mana yg cun? yaty ke kakak?

k.nurul = hehe. tuh la, selamat dah kakak