Sunday, May 9, 2010

Bekas-Bekas Kekasih

Fuuuh, inilah tajuk yang paling tak boleh blah aku pernah buat. Meh caya sama-sama meh yang saya ada ramai bekas kekasih. Bukan cikai-cikai bekas kekasih saya semua neh. Kalau tunjuk satu gambar, mesti semua like OMG is this for real? Pastu semua gigit jari tak sangka. Lepastu semua pakat-pakat nak kawan dengan aku lepas ni. HAHAHA. Fantasyland sungguh indah.

Kalau ada kawan-kawan rapat terbaca ini mesti musykil banyak, bila tah si Yaty bercinta ramai-ramai. Sebab dia mention bekas-bekas kekasih. Tu lah korang takda tahu. Mari sini datang ambik tahu. Bekas kekasih pertama saya ialah

Zed Zaidi
Almost getting married.
Tapi, for a second thought. what a rush?

My Second Ex-es

Yang ni end-up dengan sangat tragis
Sebab beliau pergi mempilih Balqis
Cess!!!
Cinta tak kesampaian.

Tapi kenapakah baju saya sama di kedua-dua lokasi? Terkantoi disitu buat cinta tiga segi. HAHA. Inilah kan one of the entry yang tersusun kemas dalam draft. Daripada saya membuangkan masa dengan bertiduran di petang Ahad yang tak berapa indah tapi sejuk ni, lebih baik mengkeluarkan entry lapuk satu persatu.

Anda semua penonton drama Aliff Firdaus tak? Kalau tak tonton takpa, saya pun kurang menonton sangat sebab Jumaat malam mesti ada agenda lain. Jadi, sebelum drama tuh habis, biar saya bagitahu apa ending dia. Semua mempilih saya sebagai pengantin, of course lah saya menolak, dalam hati ada Dak Yang je. HAHAHANIHANYAKELAKARSEMATA

Saya dapat pergi dekat penggambaran scene terakhir dia di Sungai Besar, Selangor. Rumah yang digunakan dalam cerita tu rumah Mertua my Big Brother. So, kami dijemput untuk datang kenduri kahwin mereka-mereka semualah. Ya, akhirnya Kuza kahwin dengan Zed Zaidi dan Irma Hasmie bersanding dengan Beego, nanti Maria Farida pun berbaik-baik semula dengan suami dia tu. Kalau anda tengok, anda takyah stress  sampai kerut-kerut dahi memikirkan permasalahan mereka sangat. Kan dah tahu ending dia sekarang. he he he

Jadi, hari tu hidup saya dikelilingi artis dan diri pun dah serasa artis jugak. Tunggu jugak  kot kot Rashid Sibir offer berlakon dalam Aliff firdaus 8 ke. Tapi takda pulak. Takpelah, rezeki ada di mana-mana (?)
URTV
Ni pasangan Zed Zaidi yang sebenar
Kuza cantik :)

Mata Irma sangat cantik
Sekarang Nabil harus memilih WTH?

Aliff Firdaus

I dengan Jasmin Hamid sapa lagi kurus?
HAHAHA


Maria Farida sangat Gojes okeh
Sangat cemburu dengan kulit dia.
Halus dan licin, selembut sutera
Eceh, Aku rasa kulit dia ke?



Sekian laporan untuk URTV. Teehee. kejap kerja dengan ESPN, kejap lagi dengan URTV.

11 feedback:

ayaa alyy said...

bikin suspen ej kn :P

Poyaty said...

hihihi, suspen ke?

SyerAgh PgrEE said...

ingtkan ada gmbar kita bdua tadi. ecece mcm knal plak kan. haha

Poyaty said...

hahaha, slmt kenal la klau camtu :)

zati said...

bestnyee dapat jumpe & bergambar dengan artis..heee ;)

~salam perkenalan

Sir Marcello said...

ini kalo kawan aku tau ending dia..mesti meroyan..hahaha spoiler :P

zaradgreat said...

wah
title memang kasik jantung berdegup pantas.hhhahahahaha

Poyaty said...

zati = hehe, ok lah. salam perkenalan jugak :)

Sir Marcello = hahaha, mesti dia hangit kan. ckp ngan dia x yah tggu dah. tggu eps final je nnt

zara = GAGAGAGA, berdegup lagi pantas ble tgk kekasih I kan? haha

LyNn HaMzAh said...

sangat jealous weii...alahai...memang cantik maria farida nie...

asna cute said...

suke ngan irma!!!!! Nak Saaainnn!~

Poyaty said...

k.lynn = betul kak. putih kuning langsat. hehe. cantik!!!

asna = meh sis sainnn meh. nak kat mane? hahaha