Thursday, May 13, 2010

Adam Jadi Idaman

Sebab Adamaya, Terus TING*, bertukar segala ciri-ciri lelaki idaman. Esok pulak nak pergi buat Man Haunting.

Sayang, Maafkan saja Gf you yang cepat terpengaruh Tv neh Yang.

Tadaa, I crop gambar Nana
Teehee

Semacam suka dengan lelaki yang dressed up seperti gambarajah di atas. Nampak kemas dan damn macho. I prefer Black Sut more. Kalau ada ketinggian luar biasa lebih parfait (perfect dalam BI) ditambah dengan kulit yang sangat fair (seperti menggunakan Fair & lovely) Fuuuhhh. Kenapa Sein kacak. kenapa?

Tapi haruslah Dak Yang more kacak
HEHEHE
Opppsss. Censored

Kalau dulu zaman sekolah yang naif suka kagum dengan lelaki yang rambut belah tengah dan akan membentuk seperti huruf M di jambulnya. Gelaklah gelak. Imaginasi zaman remaja memang wild. Jadinya, lelaki rambut curly memang dah keluar awal-awal. Ha ha ha. Kemudian, akan jadi bertambah suka kalau jejaka tersebut pakai t-shirt long sleeve belang-belang yang dilipat sampai siku. Terus nyanyi Aku Jatuh Cinta, Pilihlah Aku Jadi Pacarmu (ni bukan tajuk-tajuk lagu Kris Dayanti ke?) Teehe.

Sambung berfantasi

Kemudian, lelaki yang pakai short khakis akan duduk top ten chart. Aksesori jangan sarat. Cukup pakai sepasang subang, I ok je. Semacam suka tengok lelaki bersubang. Nampak macho. Kan dah cakap Imaginasi zaman remaja sumpah wild.

Tapi, itu dulu lah kan?Sekarang tidak lagi *insaf*

Pernah masa mula-mula couple, zaman remaja lah dulu kan, I mintak Dak Yang pakai subang (jahil sungguhlah aku ini kerana lelaki yang bersubang tidak boleh mewalikan anaknya kelak) I cakap, B, kenapa taknak pakai subang? (dululah ni. Dulu, zaman ancient) I rasa lelaki nampak macho lah bila pakai subang. Jawapan dia? hahaha, I dah tape kan ceramah berciri agama tersebut, tunggu masa nak pasarkan.

Pernah juga dulu I tanya, Kenapa B tak pernah pun pakai short bila keluar dengan I? Dak Yang jawab, You pakai tudung, takkan lah I tiba-tiba nak pakai seluar pendek keluar dengan You. nampak tak padan lah. Gf muslimah, Bf Apek kongkong. HAHAHA (You tak apek sangat Yang)

Sekarang I tak demand yang bukan-bukan dah. Dia pulak yang demand lebih dalam dress code untuk saya. Baju mesti lebih punggung. Seluar jangan ketat-ketat. No more tight pendek untuk mandi-manda. Long sleeve itu memang wajib. Kalau langgar dress code, dia sanggup suruh I balik tukar baju lain. TSKTSK

Kita semakin dewasa. Think wisely

3 feedback:

Nurul Aima Hj Kaim said...

ha ha ha samalah taste kita masa muda remaja dulu yaty...tp skrg dah insaf bf saya dulu yg belah tengah bentuk M..'M Haircut' sekarang dah potong pendek..ya lah skrg dah jadi suami dan bapa kpd anak saya..rasanya x seswailah nak guna style M Haircut tu..T__T

bulan darling said...

ty ko suke mai eh? ckp kat mia ahahahah
an mmg bukan apek cuz kaler die len macma ahahahahah ampun an ahahahaha
klo bab dress code baju tu hurmm aku pernah rase dangan yg lame semua pun tak boleh sampai die tau aku mandi mande pakai baju takde lengan pun boleh bawak putus wwwooo.. tunang aku ehh silap bekas tunang aku tak kesah semua bende pun takpe aisshh nampak sgt tak boleh nak bimbing aku so.. bersyukur lar ko.. bekas kekasih aku tu pun if tau aku pakai baju yg belanje org sgt akan terus die msej aku n ckp jage maruah tu fasya ahahahahahahahahah.......... hhmmm single ni best ngak aku bebas.

Poyaty said...

k.nurul = hahaha, tu zaman dulu kala kan. kelakar. da jd papa dah org yg akk minat tu ye. hihi

eca = aku bkn suka mai la. hahaha. bole thn ko neh meluahkan rasa. jgn dikenang benda dlu plshh. kate nk kuat