Tuesday, April 27, 2010

P.E.N.A.T

Hari ni macam penat.

Selalu bangun Subuh, kemudian tidur pun bersambung-sambungan. Tapi, pagi ni mata tak boleh lelap dah. Sebab teringat nak pergi bertemu duga. Haip, biasa tu suka guna alasan temu duga. Sebab hati dah berbunga ceria nak bertemu janji. Owh.. almost sepurnama kita takda bersua muka. 3G pun takda. camne? Kami kan pasangan ancient. T___T

Niat di hati nak tunjuk-tunjuk sikit apa yang saya shoppingkan. Tapi, sumpah takda daya dah ni. Sisa tenaga saya perlu kan sangat untuk jalan pergi mandi, pastu turun bawah dan tidur bersama ibu bapa. Tahukah anda, saya sekarang tidur sama-sama dengan emak dan babah. Knowledge ni tahu. Sila tahu. HAHA. Saya dengan emak atas katil, Babah tidur bawah je, sebab babah memang suka tidur atas lantai, kalau emak tak lapik toto tu, beliau tidur saja atas tikar sejuk berbantalkan lengan. Tak tipu neh. Kenyataan...

Penatlah, penat. Esok lah kita main menunjuk-nunjuk okeh. Sediakah anda?

1 feedback:

zaradgreat said...

sedia!!!!
hehehehe....