Tuesday, February 9, 2010

Perkhabaran Gembira

Mari semua orang-orang kampung. Mari, mari. Anda orang bandar. Ok pergi balik. Saya panggil orang kampung. HAHA

Semalam tidur pukul 4 pagi tahu.

Err, apa yang menggembirakan orang kampung tentang itu.

Memang bukan nak gembirakan orang kampunglah. Saya yang teruja lebih. Memang excited gila. Nampak tak pertambahan yang wujud dalam page ni? Ok, tak notice takpa. Bukan dapat dosa lah.

SAYA SUDAH ada NUFFNANG

T_______________T

Call me old fashion. Panggil aku cakap. HAHA. Sebelum ni I macam tak endah je dengan Nuff tu. Lama-lama saya tengok chatbox orang semua cakap pasal klik Nuff klik Nuff. Ada wabak apa yang menular neh? Dulu takda pun. Bila saya try klik, lepastu saya pun tak ter effect apa-apa. Pastu blah. Almost two months juga buat observation neh.

Bermula semalam

Bila baca pendapatan orang macam hampir-hampir gaji sebulan saya. Mula lah musykil. Nuff ni keluarkan duit ke apa macam mesin Jackpot saja. Bila i try klik klik tak nampak pun duit keluar dari mana-mana celah. Kan aku dah cakap, aku kampung. Sebab tu panggil orang kampung baca entry ni. Sekarang orang bandar dah gelak-gelakkan I. Help yourself T___T. I memang siput kecanggihan dunia moden. Yang I tahu, buka FB, buat entry.

Semalam study pasal Nuff ni, siap buat tutorial nak letak iklan kat mana. HAHA. Boo dia. Boo pendek okek. Jangan panjang-panjang nanti sentap. T____T

Sekarang, kalau ada yang sudi nak kongsi apa yang patut saya buat lepas ni dengan Nuff saya sila lah berbuat demikian. Membantu insan yang lemah kan amalan mulia TSKTSK. Macam seronok pulak tengok orang main klik klik ni.

Err, tolonglah klik saya punya. HAHA (camni ke ayat nak mintak tolong)

4 feedback:

wunny said...

alahaii..kmu comel brcrita psl nuff..ekeke..haip! ak daku klik2 nuff kmu nnt! :)

asna cute said...

Waooooooooo
ada nuff disini.. click2 click2 click~

Poyaty said...

wunny ; thanx ya. hehe

asna ; woooh, asna tlg promote nuff sis. haha

zaradgreat said...

wah yaty!
go go!
hehehehee