Friday, January 1, 2010

Happy Gotong-Royong Year 2010

Wooooh, Woooh, kalau mengikut perkiraan takwim hijrah atau kelendar kuda atau tahun arnab atau apa-apa Kalendar Wacoal (wow) sudah masuk 25 tahun. MAKKKK!!!! mak dah ada anak dara dalam rumah yang suka merayau keluar rumah. HAHA. Ok fine, jangan halau dia keluar Mak.


Soalan Paling Dilarang with Seiously-Big-NO-Please-Don't-Ask-This-Year


"Bila nak kahwin???!!!"
sudah di bold-highlight merah & Large. kalau tak nampak memang kau buat my tears drop


Sebab dalam hati I T____________T



  • Ok, ok. Saya nak kurus (every year ini jugak lah, tak kurus-kurus pon!!) muka dah bulat tanpa shape lagi. Nak naik kan cheekbone sikit, jawbone, bone-tot. KAHKAH serius tak klaka

  • Saya nak jadi Guru Cemerlang (tanpa hesitate cakap tak toleh kiri kanan lagi) HAHA

  • Saya nak nampak matang (tengok, tengok blog aku pun dah nampak matang sikit kan. !@%$@&) Oh God, I am 25.

  • No more tears dropping like syampu Johnson&Johnson No more tears. (Orang ambik lambat sikit, nangis. Orang tak belikan rojak ayam pun nangis. Kawan tak angkat fon harus nangis. NO NO) aku dah 25.

  • Murid-murid ku harus pandai baca. Kau tak pandai aku kurung dalam kelas nanti tak bagi dia balik. Mesti semua nak balik kan. HAHA. Psikologi pendidikan apakah yang diguna pakai ni? Menangis Tn Hj Bakir tengok anak didik dia end up jadi mafia.

Tadi, ada sesi Dekor bersama Yati Loong. KAHKAH shut-up. Seriously, tahun ini kelas sangat naif, daif, taif, ifif semualah. Tengok & nilai :






Ni sekolah zaman Jepun. Tu adalah hasil peninggalan bom tangan askar Jepun. Trust me, Sejarah SPM A1. KAHKAH. Tapi, dah buat sehabis elok nak cantikkan kelas. Tengok hasilnya esok ye. Tadi dah penat, tangan berhabuk semua dan rasa nak tidur terus. Mesti anda kagum dengan hasil kerja Yati Loong. Jangan segan nak call kalau rasa suka. Tapi, esoklah.

Esok hari kutip yuran. Ok ok. Jangan cari saya, saya takda pegang duit banyak pun. Saya sekarang mengajar dekat Selatan Thai (semalam baru dapat surat) malam ni pindah la. Kat sana sekolah free. So, saya takda pegang duit banyaklah senang cerita. HAHAAKUCUAK.

Karat sikit: Minum petang di Kota Damansara bersama kawan sekerja beliau.  Naan Cheese yang lupa letak cheese & ayam Tandoori (tak sedap pun). Benci betul!! Gonna miss him (yang akan balik JB esok pagi T_____T)


4 feedback:

cIk pEnNa said...

thn nih 25 ye?
sama la kite..
=)

zaradgreat said...

wow!
dasat jugak nak kena deco tuh.
hhehhehee.

sabaq2

welkam back to school cikgu!

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus

Poyaty said...

cik penna: same la kite. hehe

zara: thanx ye

anony: cukup berterima kasih sebab sudi baca