Wednesday, December 9, 2009

Bakal 24 Tahun

Masih lagi sendiri di usia bakal 24 tahun ini.
Masih lagi menangis di usia bakal 24 tahun ini.
Masih lagi malas di usia bakal 24 tahun ini.

*SIGH*

Apa yang kau ingat aku harapkan pada usia bakal 24 tahun ini?

Harapan saya dewasa ini ialah:

1- Mempunyai sebuah Kereta Suzuki Swift Serene Silver. Perghh, Swift idaman hati. Takpalah Vios TRD Sportivo pun cantik juga (sedapkan hati)

2- Mempunyai sebuah Blackberry idaman kalbu. Eh, Nokia 2650 pun sayang juga (hadiah birthday yang ke-22) tapi kalau boleh nak yang canggih sikit. Sikit je.

3- Mempunyai sebuah rumah yang besar terletak di atas bukit di tepi tasik. Lokasi err tak pasti la lagi sebab tak tahu bakal suami akan menetap di mana. Amboi dia ni. Main bakal suami aje. Maksud saya disini, saya pun belum tahu siapa jejaka itu, jadi, sesiapa pun dia dan kemana pun dia menetap, saya tetap lah di situ. haha.

4- Mempunyai sebuah beg tangan Louis Vuitton. Ambik kau. Tak agak-agak nak mintak pun. Point ni takyah panjang-panjang. Ehem, harap anda faham. Yes, you yang bermata kuyu.

5- Mempunyai sebuah SUAMI. haha. Tipikal wanita bakal berusia 24 tahun mestilah nak suami. Habis apa lagi yang boleh diharapkan dewasa ini? Seorang suami yang penyayang, memahami, bertanggungjawab, beriman dan berduit. HEHEHEHE.

Ok, cukup lima dulu. Nanti dah berusia 24 tahun betul baru bagi point lebih sikit. Bilakah anda akan genap usia 24 tahun. Saya ESOK!! HAHAHAHAHA.

Sekarang mahu bersedia pergi dinner bersama Dak Yang. Hadiah? dekat sini

3 feedback:

Love Says it All~ said...

UPDATE MAKEUP CLASS:


20/12 : PERSONAL MAKEUP DI S.ALAM

15/1 : PERSONAL MAKEUP DI TERENGGANU
16/1 : PERSONAL MAKEUP DI KELANTAN

23&24 JANUARY : BRIDAL MAKEUP CLASS WITH EYRA RIZAL & AMY-AMEERA (2 DAYS)
TO REGISTER EMAIL: EYRARIZAL@GMAIL.COM/INFO@EYRARIZAL.COM
OR
SMS FULL NAME + IC AND SEND IT TO 016-2128740

HTTP://WWW.EYRARIZAL.COM
HTTP://WWW.LOVESAYSITALL.BLOGSPOT.COM

REGARDS,
EYRA RIZAL =)

zaradgreat said...

hepi becoming besday yaty!
may Allah bless u..
hehehe

terigin gak blackberry
teringin ipod
teringin odm...

tapi semua tuh still dalam mimpi...
heeeeeeeeeeee

Jard The Great said...

ahaha.. mcm2 ko minta ek.. aku yg 26 neh pon tak dpt apa yg dihajati lagi.. =)