Thursday, September 17, 2009

SELAMAT HARI RAYA

SELAMAT HARI RAYA

saya pohon jutaan ampun dan maaf

jika:
ada yang tersinggung hati
ada yang terasa hati
ada yang bosan hati
ada yang benci hati

saya hanya manusia yang selalu melakukan kesilapan. semoga anda enjoy membaca tulisan saya selama hari ini.

duit raya? tak dapat la nak bagi. saya pun tak bergaji. HUHU. jemput datang ke rumah. kalau saya buat open house insyaallah, saya bagitau kelak. insyaallah. kalau nak datang, datang la. rumah sentiasa terbuka.

semoga raya anda juga best macam raya saya. padahal raya lagi 3 hari. mana tau dah best neh?? HAHA. esok sekolah cuti. sangat YAHOOOOOOO!!!!

3 feedback:

asna cute said...

Selamat hari raya~

zaradgreat said...

selamat hari raya!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MisZ PinKy said...

slamat beraya!