Saturday, July 11, 2009

saya tak sibuk

dah lama tak dapat jenguk blog kegilaan ramai. eceh, kegilaan saya sorang je. jangan terus nak kutuk. am juz kidding ok. memang rindu. tapi apakan daya. wireless di maktab sangat suck sehingga memang lost signal terus. HAHA. memang dah sumpah seranah. jangan worry. semua cerita saya dah hasilkan. anda boleh scroll down. saya tinggalkan anda dengan 3 entry secara pukal. jadi, kira bayar hutang la. kalau tak larat nak komen tiap satu, komen dalam hati je takpa. komen yang indah-indah je okek.

saya sudah kembali..

sudah berpijak di tanah yang sama, menghirup udara yang sama dan bawak kereta macam pemandu tak berhemah di jalan yang sama. eh, ni bukan dialog PGL ke?? KAHKAH. jika ini hakikatnya, aku serahkan jiwa dan ragaku. menanti mu walau sesaat.. saya dah kembali ke Klang Darul Ehsan tercinta.
saya dah tamat pengajian dengan jayanya. untuk berkongsi kegembiraan bersama rakan-rakan semua. keputusan peperiksaan yang lalu cemerlang. dengan CGPA 3.62. Alhamdulillah. usaha selama 3 tahun setengah berbaloi.

sekarang tengah duduk menganggur di rumah. HAHA. dah seminggu duduk di rumah like king only. makan, tidur, makan lagi, tidur kemudian. memang seronok ah hidup macam ni. duit pun sentiasa ada hasil cukai dari ibu bapa. KAHKAH. memang ingat nak beli baju baru sebelum masuk sekolah semula. baru semangat. sekarang dah jadi guru sebenar. oyyeh, oyyeh. gaji pun dah sebenar. oyyeh lagi. HAHA.

sejak menternak anggur secara jayanya, saya telah mentanam azam untuk belajar cooking. tapi, apakan daya. masih belum terlaksana. malas memang menang lah dalam hal azam berazam neh. dia mendahului dari usaha yang ada. KAHKAH. well, saya ada task yang perlu dilunaskan. kalau tak, elaun bulan depan tak masuk. ceh, ugut I memang no 1. memandangkan Mr. Shyang saya adalah bookwarm, maka saya pun telah dipaksa rela untuk membaca buku yang beliau beli. memanglah saya pun bookwarm. tapi saya hanya bookwarm kan Cecelia Ahern dan Sophie Kinsella. tapi kan manalah Mr. Shyang saya baca buku macam tuh. jadi, buku ni lah yang saya kena baca.anyone yang nak pinjam??


buku ni memang seronok. walaupun saya baru baca chapter 4. i bukan ambik hati you taw. tapi, i really enjoy reading this book. mengenai kehidupan Kassim Ahmad neh. well, nak tahu. baca lah. memang worth it.

enough with the book. saya memang harap sangatlah dapat cuti lama-lama lagi. owh, surat posting, jangan lah kau sampai dulu. baru nak rasa kenikmatan bercuti neh HAHA. patut lah ramai orang jadi penganggur. sebab memang best gile. tak caya? try la. KAHKAH.

kepada yang komen entry before neh, saya akan membalas. thanx ya sebab sudi baca dan mengunjungi walaupun anda tahu saya tak update-update entry. HAHA. thanx to Mr. Shyang juga yang akhirnya tinggalkan komen. walaupun guna "anonymous". You memang comel ah, bangun-bangun tido terus tinggalkan komen untuk I (walaupun komen you tak membina semangat I, HAHA) Thanx everyone, again.

7 feedback:

Uncle Lee said...

Hello PoYaty, wow! I love your blog decor. Really nice.
Now I'm wondering how you do it, I mean having that polka dot curtain with rings? Ha ha.
You have a nice day and keep a song in your heart, best regards, Lee.

cottoncandy said...

yaty ni dlu mktb ne??

zaradgreat said...

hoho.congrats2 gempak CGPA!! heeee~

Jard The Great said...

belikan utk aku buku neh.. ehehe..

Fiza's said...

congrates

po+yaty said...

uncle lee:
thanx ya.

cud:
yaty maktab batu pahat le..

zara:
thanx..tu pun kena perang2. haha

k.jard:
wee~~~
tu pun pinjaman
x mahal.
rm35 je. hehe

fiza:
thanx ye

asna cute said...

Wahhhh!!!
welcome back homEEEEE
hehehe =) seronok bercuti yea??
biler nak jumpe asna nie? haaaa
nie yg asna nak suh sis posting kat OU nie muahaha =p