Tuesday, May 12, 2009

Pra Hari Guru 1

macam nak kalahkan artis pergi Anugerah Bintang Popular ke apa siap buat sidaian outfit apa nak pakai pada Red Carpet. HAKHAK.

balik sekolah terus mata tertancap pada parcel yang menunggu di atas kerusi. bagi salam dulu masuk rumah, baru terkam parcel. nanti tak memasal ada yang kena halau keluar balik rumah. ingat masuk rumah omputih ke apa tak bagi salam.

dari Skudai, Johor..err, cerita cinta lagikah Yaty, kami dah naik bosan kata anda dalam hati...
HAHA..cerita cinta habis dah untuk musim neh.

akan ceritakan hal parcel pada siang hari esok. malam hari neh? Yaty nak pergi clubbing jap. (tolong percaya) HAHAHA

pensidaian gambar mendahului cerita...


shawl : http://yellowprestige.blogspot.com
model : Yatylicious Talent Agency
lokasi : bilik Mak (mak, tumpang bilik jap sebab bilik sendiri dah macam sarang tikus mondok)

KAHKAH

semalam dapat parcel dari Skudai yang berisi shawl. yay, shawl dah sampai. (thanx Ayuz) untuk Hari Guru perlukan shawl yang sepadan dengan baju. walaupun dah tahu nak dapat anugerah guru paling popular memang takda harapan. HAHA. still, kecantikan perlu di jaga. ah, nyampah ah dengan yaty neh.

*perenggan puji-pujian*
shawl tersebut memnag mebuatkan saya terfalling-falling cinta. memang sangat suka. material dia memang sangat lembut di tambah dengan kelembutan tokey dia (ehem, kipas lagi Yaty,kipas). lagi-lagi shawl dual tone memang cantik. saya sangat terkagum-kagum sebab kejap warna lain, kejap lagi lain. penuh dengan ciri-ciri magic. shawl apakah itu? shawl ajaib kah? bukan. kau ingat tikar ajaib ke apa. nama dia DUAL TONE. kau pergi klik sini kalau nak tahu apakah shawl dual tone itu. tokey shawl yang memang sangat baik hati. sampai saya naik malu nak beli lagi dengan dia. HAHA. hai Ayuz, boleh dapat parcel percuma lagi tak?

so, checlist saya, baju untuk Hari Guru pun dah ada. nak tengok?? kalau tunjuk sekarang nanti basi ah. tunggu isu hari guru seterusnya. shawl dah ada, kasut dah jugak. wah, tak sabar neh tunggu 18 Mei... can't wait!!!

6 feedback:

Fadhlah said...

pandai dia tumpang bilik mak..bilik sendiri segan yer?

Fadhlah said...

sekolah kita blue carpet

hidayah said...

eh datin
buat apa kat sini ?

^_^

po+yaty said...

fadhlah

memang malu nak tunjuk bilik anak dara tersebut

kitorang xde ape carpet pon, kapet surau ada la

po+yaty said...

haha..mana ada datin la yaya..

malu neh, malu

MisZ PinKy said...

psstttt..

samat ari guru!

;p