Monday, April 13, 2009

Terlanjur Cinta

Apa terlanjur-terlanjur neh? Ih, ngerilah bukan. Tolong sensitive siket…

My favorite song ever…

By Rossa dan Pansha (Ungu)lelaki idaman kalbu. Saya addicted gila sawan bila tengok muka dia. Masalah bangsa ke ape. I dun give a damn. Saya rasa dia.. Makhluk Tuhan paling err, kedua paling Hendsome dan sangat dikagumi. Sampai terkagum-kagum terkaku tengok muka dia. Sampai meleleh-leleh saliva sebanyak sebaldi. Ok. Yang pertama terpaling? Andalah.. HAHAHA

Aku terlanjur cinta kepadamu

Dan telah ku berikan seluruh hatiku

Tapi mengapa kini baru kau bertanyakan

Cintaku…

Aku pun tak mengerti yang terjadi

Apa salah dan kurangku padamu

Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan

Kerna sekali cinta

Aku tetap cinta

Jadi, adakah saya dah putuskan nak mengkaratkan entry kali ni? oh, takda takda. Saya nak cerita kisah sawan seorang
Drama Queen
malam semalam sampai seisi rumah terkejut dengan perangai dia yang tiba-tiba meroyan dan histeria macam dah tak ingat dunia. Menarikkan? Boleh buat drama sebabak dan hantar pergi ujibakat anak wayang ke Raja Lawak ke, Expose Mistik kot. Anda kenalkah perempuan meroyan tersebut? Err, saya pun takda kenal sangat. Kenal macam-macam tu je. Eh, sapa kau? Kenapa kau meroyan dekat rumah saya ni?

Drama Queen (DQ) tersebut dah semangat nak tengok konsert AF 7 malam tadi. Semangat dia memang luar biasa. Semangat dia terlebih daripada orang yang pergi Kem Bina Semangat ke apa. Semangat dia tak payah di bina dah. Cukup strong and power. Tapi bukan semangat padi ke, semangat jin
ke yang masuk dalam badan dia. No such thing. Eh, apsal Expose Mistik sangat entry neh?

Pukul 9.++ DQ tersebut dah tercongok depan tv nak tengok AF. Tapi dia kena berebut dengan Jin Buragas (JB) sebab JB tersebut nak tengok bola. Oleh kerana saiz DQ ni tak berapa nak besar, jadi tak boleh la nak lawan JB tersebut. 5 minit pertama DQ tersebut boleh cakap perlahan-lahan lagi. Dia masih bersabar. 5 minit seterusnya, harga tiket parking akan di caj. Ok jangan layan. DQ tersebut tak boleh nak sabar banyak lagi, decibel suara da tinggi sikit. Tapi, sawan meroyan dah keluar la sikit-sikit such as hentak-hentak kaki, tumbuk-tumbuk bantal. Biasalah, perempuan. 5 minit seterusnya, air mata dah merembes-rembes keluar, suara pun dah high pitch je aaaaaaaaaaaaaaa~~~~ bantal dah terpelanting entah kat mana. Menjerit-jerit nak tengok AF. Saya pun macam terkejut. Eh, apsal macam sawan neh???saya takut juga kalau dia bagi saya sebiji..dushhh ambik kau ke. Err, macam tak boleh jadi neh. Last-last DQ tersebut menghentak-hentak kaki naik tangga dengan air mata berjuraian sambil mulut sumpah seranah sikit-sikit (*)*!&@^$%#%^$^#!(@)*#&%. Terus…

Huwaaaa huwaaaa huwaaaa SAYANGGGGG!!

*suara cuak sedikit* Gurl, kenapa neh? Kenapa?

Huwaaaaaaaaaaa *menangis macam kucing mati ke apa*

*hilang sabar sikit. Eh, orang sana pun hilang sabar juga?* kenapa menangis neh? Cakap dengan Abang

*teresak-esak tak boleh cakap*

*dah hilang sabar* cuba berhenti menangis. Cakap dengan Abang kenapa?!!!

Orang nak tengok AF, orang nak tengok AF*meraung bagai nak gila*

Dipendekkan cerita. Kang jadi drama bersiri Jelita pulak

*marah* menangis macam ada orang mati ke apa. Esok kan ada ulangan. Yang nak sedih sangat buat apa?

*teresak-esak* orang dah lama tunggu nak tengok. Mestilah sedih. Abang faham la sikit

Ye la bukan esok-esok dah tak boleh tengok. Pergi sembahyang isyak sana.

Esok kat rumah kita, jangan nak berebut tv dengan Gurl ye

Pergi sembahyang!!!

Kau bayangkanlah. Sebab AF je DQ tersebut menangis macam kucing hilang anak. Sampai BF sendiri malas nak layan. KAHKAHKAH. Lepastu DQ give up nak berebut tv. Dia duduk dalam bilik diam-diam baca novel. Alololo.. sian dia. Tak lama kemudian..

++ lagi 10 minit bola abes++

*sigh* no mood for AF anymore

Err.. kalau anda dapat teka siapa DQ tersebut. Anda simpan je dalam hati. Biarlah jadi rahsia antara kita berdua. Promise k. eh, apsal Yaty yang beriya-iya promise neh? Takda takda, saja je nak main 10 000 promises. HAHAHAHA

Komen konsert: konsert minggu neh memang buat saya macam sawan juga. Walaupun banyak halangan dan rintangan. Kahkah. Minggu ni saya rasa paling terbest. Best gila la. Lagi-lagi masa Hafiz menyanyikan killer song saya. Err.. Saya dah macam terfalling cinta dah dengan Hafiz. Nampak Hafiz pun macam iras-iras Pansha. Ah, mengarut lah Yaty. Tapi, saya bagi A++++ untuk konsert ni. err, ada orang mintak pendapat kau? I dun care!!

Credit: Yang, thanx so much sebab ada untuk I waktu I bersedih. Walaupun you mintak I bank-in kan RM 50 dalam RHB hari Isnin nanti sebagai service charge, still nevermind. I tetap sayang you secara banyak. Thanx sebab temankan I men mesej-mesej yang merapu. You tetap nak layan sebab you takut nanti I histeria semula. And thanx a million times sebab sanggup berkongsi football time you dengan i. you rahsiakan dari I yang MU tengah main sebab nak teman I men mesej merapu. I love you secara berganda. You memang kesayangan I.

6 feedback:

cudbutterfly~ said...

hahaha..
klaka~

MisZ PinKy said...

adekah Dq tersebot adela anda..

hik3

;p

poyaty said...

cudbutterfly -> tragedi klaka

pinky -> eh, kan da janji nakmo boco rasie*blushing*

i_m diba said...

btul2 klakar..tpi kn mlam 2 hafiz ngn mila pling mantap..huh

i suke lgu 2..mmg minat ngn pasha..
he is so cute.wah..

suke3x..hee

MisZ PinKy said...

hahhahaha..

lawak la kamoo ni..

;p

oops ok2..

syyyyyyyyy

poyaty said...

diba -> memang la.. sebab tu i x AFUNDI Hafiz. haha

pinky -> ha, camtu la. bukan saya tau. bukan