Sunday, April 12, 2009

Oscar

Thanx to Miss Berry

sangat terharu, terkejut, tergembira dan ter-oyyeh-oyyeh sebab dapat award ni. terima kasih Emak, Babah yang selalu ada di waktu senang dan susah. yang tolong bayarkan bil internet tak ternilai harganya. ahh, nak poyo! Miss Berry thanx again.

Komen Miss Berry:
sbb kamu pnye entry pjg, tp xbosan nk bace..n sbg penghargaan kpd kamu

walaupun ringkas je komen awak. i do really appriciate. sbb tak sangka ada orang yang sudi habiskan bacaan sampai ke titik noktah terakhir. ingat ada yang close tab je nampak wording yang banyak gila macam sawan neh.pastu merapu tak tentu pasal dan tak ingat dunia.

i do want to spread the awards. but, i lacked of time and spirit. memang dah tak daya. kita tengok award ni kat sini je sama-sama. baru muhibbah kan?kan?kan? kreatif alasan. kalau malas, katakan malas. tidak aku ternanti-nanti.

0 feedback: