Wednesday, April 15, 2009

kisah kailakar

kailakar = kelakar. nak bagi sama macam kisah Kaisara

1st of all nak say thanx so much kepada Binjaei sebab bagi award khas untuk insan kerdil dengan blog yang tak seberapa neh.

untuk emak dan babah yang banyak memberi sokongan dari segi RM,

untuk YOU yang selalu kutuk blog I sebab nak naikkan semangat I kononnya sampai I ternangis-nangis dan terkecik hati sebab asik kena kutuk, but still.. i love u triple today.

kepada rakan-rakan pembaca yang selalu bagi komen, kelakar la~~~ saya takda niat nak buat kelakar sebab kan saya tengah bersedih masa tuh..

ok. kalau di biarkan terus mungkin saya nak bagi penghargaan dekat guru besar, tukang kebun sekolah, pakcik kantin semua. tapi, saya tahu ada yang dah rasa nak pergi bakar entry ni sampai hancur lumat. aik? i think i'll stop here.

p/s: award dia ada di tepi sebelah kanan, bawah. g la tengok. sangat comel ada kucing tengah gelak. kucing pun rasa kelakar juga baca entry saya neh? meeowww..meooww. ok. tak kelakar pun buat bunyi kucing.

0 feedback: