Friday, March 20, 2009

SUPRISE =)

ehem ehem..

takde yang lebih menggembirakan hati saya saat ini melainkan. Dak Yang kembali secara suprise. happy, happier, happiest.

tadi, masa lepas solat Jumaat saya call. dia kata ada di office lagi. saya tak dapat hidu penipuan dia tu. cehh! pandai you bersandiwara ye. saya pun just let him know nak pergi berswimming di rumah auntie di Shah Alam. dia ok je. masa pukul 3.++ saya masih otw ke rumah auntie dia call lagi bertanya di mana. saya masih belum dapat hidu penipuan dia. dia just pesan, dah sampai, call.

bila dah sampai rumah auntie, dengan semangat berkobar nak swimming saya call lah beliau dulu. sebab mesti ingat yang tersayang sebelum melakukan sesuatu. err.. tapi, beliau dengan suara excited
"jom makan Pizza kat Alam Sentral. Abang lapar la"
"ha?(saya blur+pelik+semangat nak swimming) abang dekat mana?"
"Abang dah dekat tol ni. tunggu ye"
saya masih lagi lambat nak mentafsir bahawa beliau dah hampir dengan saya sebenarnya. lembablah otak saya berfikir.
"errr...YAYYYY, Abang balik ye?"
KAHKAH.. sumpah lembap.
saya gembira, cepat-cepat bagitahu emak nak keluar. adik beradik muka tensen sebab tadi dah promise nak swimming sama-sama.
"err..korang pegi swimming dulu. nanti balik kita swimming lah"
sangat gembiralah dapat bersua muka setelah hampir..1,2,3..err..+_ sebulan lah tak bercinta secara jarak dekat. rindunyaaaa.
"abang balik sebab rindu dekat Gurl ye?"
"taklah, abang rindukan rumah. rumahku syurgaku"
*GRRRRR*
kami pergi bercinta dekat SACC (dia ingat Alam Sentral. baru tinggalkan Shah Alam sebulan semua nama tempat dah lupa) makan Pizza. ada insiden sedih berlaku. '______________'
hingga menitiskan air mata. tajuk drama petang ni "Air Mata di Pizza Hut". huhu. takkan buka issue PPSMI lagi. kang berdebat dan akhirnya saya yang kalah. damn. tak pernah menanglah saya ni.
saya dah tahu, apa aktiviti untuk weekend ni. memadu cinta..err, kat mana Yang?
happy weekend everybody. AFUNDI HAFIZ

0 feedback: