Tuesday, March 24, 2009

Bertarung nyawa

Saya lah Puteri Hang Li Po (nak juga nama Po tu). Err.. Puteri Hang Li Po ada pergi perang ke dulu? Bukan Puteri Hang Li Po kena kawen dengan Hang Tuah ke? Sebab nama dia sama Hang-Hang. Memang jodoh la tu. (maafkan saya sebab putar belit sejarah. Kalau Puteri Hang Li Po google nama dia dan jumpa blog neh. Maafkan je penulis dia. Sebab tengah mabuk menulis.) perenggan ni tak penting pun, sebab saya punya kepala tengah weng-weng. Jadi semua perenggan tak penting.

.

.

.

Sekarang dah penting sikit. Sebenarnya tengah bertarung nyawa dengan kertas dan banyak sangat barang dalam bilik sampai saya sendiri tak kenal.. eh, kau ni sapa?. Esok mungkin lecturer nak datang. Jadi, hidup akan jadi haru-biru, kacau-bilau bak petir yang mengguruh di langit. Err, esok bukan nak ajar sastera pun. Nak ajar budak bina ayat yang berkaitan dengan Pulau Legenda. Kau tahu tak Pulau Legenda tu dekat mana? Ha, jangan bagi malu cikgu kau dulu. Kesian dia. Macam aku kesian kat diri sendiri. Ih, macam boring je. next!

Tadi, Dak Yang call. Tu
pun nak cerita? Kejap lah, tak sabar betul. Nak nyampuk je! Saya angkat fon je dia sedang bernyanyi girang. Wah, senang hati Nampak sebab kereta dah settle. Saya sangat cemburu dengan BFQ 13 tu. Sebab kau, melayang 1K plus plus. Kau ingat sikit ke? Hei, dengar sini, kalau tak saya dah boleh dapat jam ke, handbag baru ke (err, Guess sedang sale. Cepat-cepat). Tapi takpa, saya boleh buat pejam mata kali ni, tapi kalau kau buat hal lagi, saya sepak kau, calar-calarkan badan kau, koyak-koyakkan seat kau. like girls fight only. Saya sedang membagi warning dekat kereta. Apa akallah, bukan dia faham pun apa aku cakap neh. Nampak sangat dah mabuk dan harus tidur. Tapi, tapi, tapi…. Belum boleh tidur lagi. Jurnal haramjadah neh belum siap. Kenapa lah…. Opss ayat kena tapis juga sebab blog saya dikunjungi oleh orang-orang yang tak calang-calang ilmu di dada secara senyap (assalamualaikum Dr., Puan. Sihat?). malu kekasih saya kalau buat tak senonoh dalam blog. Tercalar maruah dia nanti.

Wish good luck untuk saya esok.

Jangan kau bimbang sayang

Di mana ku berada

Dengan siapa ku bersama

Ku tetap milo kau yang punya.

Sangat-sangat sweet lah you Yang. I love you secara banyak.

(sebenarnya, saya kena bayar dia RM50 sebab nak suruh dia nyanyi balik sebab nak salin lirik ni.)

3 feedback:

asna cute said...

Huit 1k melayang??! rugi rugi rugiii~~~ Baik g Shopingg ker g johor ker huhuhu~ 1k~~ wuuuu~~~

suezensuzanna said...

haiyaaaa...1k tuh....leh bli byk bende tuh....:D

poyaty said...

bayangkan betapa berdarahnya hati ni terhadap 'sumone' tu. siap kau! haha