Thursday, March 26, 2009

1st time di tag oleh K.Reen

1) lelaki no.1 dalam hidup anda?
sebab belum kawen, mestilah abah saya EN. BASIRUN. dalam hati, you pun no. 1 Yang

2) Perdana Menteri MALAYSIA no.4
DR M....@TUN DR MAHATHIR MOHAMAD. i think so *innocent*

3) gossip d tangga no.2 sekarang?
gossip? pergi tengok MELODI sana. pi!!

4) selebriti paling chumel no.1?
comel ke canti ke, ayu ke.. tetap SITI NURHALIZA. aku wanita, aku kaum hawa

5) kakak no.4?
no 4 ke no 400 pun, kakak aku tetap sorang. the one n only ZAKIATULHUSNA. err..

6) teman rapat no.10?
teman yang stab me from behind...still..aku anggap teman rapat. payback the b***h

7) kawan paling kudukut no.6?
jawapan sama dengan #5

8) kekasih no.2 anda?
NOKIA 2630... jangan jeles sebab you yang bagi

9) artis lelaki no.1 di hati anda?
tanpa ragu-ragu.. ANUAR ZAIN.. lelaki ini yang selalu menyintamu

10) adik no.3?
takde adik no 3. aku yang no 3 tu. aku lah Adik ye. ok, jawapannya AKU

puas hati aku dengan jawapan sendiri

3 feedback:

reen said...

mekacih ye...cm ni la my prend!!!heheheh..kita sama2 kali ptama d TAG...

poyaty said...

ye la k.reen. bg lagi kalau ada
HAHAHA tunjuk rajin

azzahhusna said...

mencikkkk dengan ko...