Saturday, February 28, 2009

cinta

cinta Adam & Hawa lalala (tak hafal lagu Misha ni tapi memang best)
Cinta Yaty & Farhan... takda tahu arah tuju lagi. mana nak pergi, mana matlamat. sangat blurrr. bayang-bayang pun takda nampak. saya pun takda tahu. buntu..buntu. macam mana nak cekal hati, kalau hati asyik terluka? macam mana nak duduk sebumbung kalau asyik nak berperang. mahunya rumah tu nanti jadi macam rumah dekat Palestin. ada kesan bom, peluru berpandu siap mechine gun..dutudutdut..

saya takda tahu nak cakap macam mana. hati sikit luka, mata sikit bengkak. sorry to Kmar, Along, Nurul, Eca dan yang sewaktu dengannya sebab kena tempias tangisan saya tadi. Hati punya luka takdapat nak bendung. dah kaver suara pun orang tetap perasan. dah buat dah suara ala-ala Ella, serak-serak basah. tapi, Kmar kata "perasan sangat menangis".. ala, apa boleh buat. memang saya ada masalah nak lindung emosi dan muka ketat. biarlah tercalar maruah sebab buat iklan tanya mana BF sendiri pergi, asalkan hati saya senang. 1 hari saya takda makan walaupun emak masak rendang yang sedap. saya tetap takda perut nak makan.

sebab hati sedih, saya mesti kembali ke habitat asal.. shopping..
tapi, sebab bukan banyak duit pon dalam dompet, pergi shopping dekat care4 depan rumah je. still, tetap boleh lupakan kesedihan. saya dapat baju RM10. wahaha. macam tak caya. tak kisah asalkan hati puas. beli, ayam, santan, lengkuas pun boleh puaskan hati saya. asalkan hati saya tak sedih lagi. saya nakmo sedih-sedih sebab nanti kerja takda jalan. hati juga akan jadi susah.

yang,
am sowi for what happen. u know that i love u with all my heart kan. macam mana kata i tak sayang u?

2 feedback:

azzahhusna said...

HALAH HALAH siannya baby aku..sedihnya sampai beli lengkuas pon ko rasa besh.esok aku balik, aku bawak ko shoping serai lak ye. ni nak tanya skit nih. ko tgh bt Davincci Code ke? camne nak baca kalau tulisan sama dgn background. tau lah sedih, takkan buta warna gak kot...perghhhh..elaun dah masuk ke? nak seribu boleh? nk buat kenduri kawen...ker ker ker..

poyaty said...

apsal tak boleh baca? pegi sane masuk kelas dewasa yang diajar oleh laki kau. baru dapat baca secara jelas. elaun tak tahu sebab aku tengah kaya melambak-lambak duit x tau nak wat ape. sugar daddy bagi sebelum perang tercetus. keluar je dapat duit, keluar je dapat duit. ko try la..