Saturday, February 28, 2009

bila rasa ku, ini rasamu

tengah sedih sangat. terlalu sedih. ingatkan, bila dah dekat lebih bahagia. kenapa la? saya ni terlalu tak boleh bertolak ansur kah? dah banyak kali saya mengalah. saya takda kisah dan percaya ada peluang nanti. tapi, bila dah asyik kalah. macam geram hati pun ada. bila dah ikut geram hati, maka, peperangan tak boleh nak elak la. apa boleh buat??

sedih sangat la sampai tak tahu nak cakap. saya takda kisah pun selama ni. protes sana sini tu biasa la. saya pun orang normal juga. takkan takda perasaan marah? ish, tak boleh diingat. nanti hati makin parah pula. dah la. tengok je esok apa akan jadi. ada jodoh, ada la..

semua kan sudah tertulis. lagu Kerispatih ini sangat sesuai dengan jiwa yang merana ni..

0 feedback: