Monday, February 2, 2009

Bersamamu..TV3

Tolonglah kawan-kawan calonkan nama saya dalam rancangan bersamamu tu..

Sebab kenapa tau??

Sebab saya memang layak sangat. Di antara sebab yang melayakkan saya ialah

1. 1. Dalam purse baru(halamak siap ada purse baru, tapi nak masuk bersamamu..ha ha. Purse tu hadiah befday ok!)saya ulang semula, dalam purse baru ada seposen je!!(sadis bukan??)

2. 2. Saya makan dekat kantin takda order air pun. Saya minum air bekal je.(selama ni, air dalam bekal air tak pernah surut. Tp sekarang sampai kontang!!)

3. 3. Setiap kali masuk kantin, saya mesti kira duit sebelum membeli..(haiyyohh..bergenang tak air mata kawan-kawan? Kalau dulu main sebat je ikut sedap kerongkong)

4. 4. Saya membawa bekal dari rumah. Guna bekas yang murah tu.

5. 5. Sekarang saya kerja buat kerja part time. Ambil upah masukkan data dalam SMM (punya lah pokai!)

6. 6. Saya dah terputus hubungan dengan dak yang (eh, cam tak kene je)

Tp, sebab yang terakhir tu lagi membuatkan saya melarat dari sebab-sebab kat atas tu. Jd organisasi yang berkenaan. Tolong buka mata dan beri bantuan anda secepat mungkin. Sebab saya sangat memerlukan bantuan.

IPTHO

Mana elaun saya. Tolong la keluarkan cepat. Tak kesian ke dengan saya? Kalau nak tahan elaun budak lain.takpa, saya takda masalah pun. Keluarkan elaun saya..plishh(siap begging lagi!!)

DIGI

Kenapa DG terlibat? Sebab dia dah sekat panggilan keluar saya!!(OMG).. jahat seh orang kuning gemuk tu. Takda nak datang bila saya memerlukan. Kata “bersamamu walau kemana jua!!” saya dekat rumah, dia takda datang pun? Tolong jawab ye wakil DG

“anda dah guna sampai kredit limit!!” orang kuning gemuk tu sound saya balik

CISS!!

Sapa yang curi-curi pakai hp saya ni?

For the past few days, saya sangat terseksa jiwa n soul. Sebab saya dah tak boleh nak pegang hp secara suka-suka hati dan call dak yang secara suka-suka hati tak kira waktu. Saya dah tak dapat nak buat wake up call untuk dak yang lagi. Saya dah tak dapat buat sport check secara terjah pada dak yang lagi. Saya dah tak dapat nak mesej secara maniac pada dak yang lagi. Banyak sangat benda yang selalu saya buat dan tak dapat buat lagi. Semua sebab orang kuning gemuk. Kedekut la!!

Saya baru je guna tak lebih RM500 pun la!! (asik nak jerit tak puas hati)

Semalam moment paling sedih la. Anda bayangkan..(kalau taknak pun takpa)

Satu hari tak dapat nak hantar mesej atau terima mesej kepada yang tershyang. Lepas itu, tak dapat buat panggilan atau terima panggilan dari yang tershyang. Jadi kredit yang ada pun kena cakap secara flashman. Tak sampai 2 minit. Jadi, semalam saya crying bagai nak rak bila dapat dengar suara dak yang. Bukan dia dekat overseas pun. Ade kat selatan tu je. Tapi keadaan ni la..(aik, marah keadaan ke yaty?) tp, masa saya menangis bagai nak maniac tu. Boleh dak yang dengan selamba ya ya dia cakap

“abang suka kalau sekali-sekali kita macam ni”

=’( “kenapa? Tak sanggup la macam ni”

“selalu guna tak ingat. Selagi boleh dial, selagi tu ditekan je hp tu”

=’( “janji, dah tak buat lagi”

“ala, gurl tu tahan sebulan je. Lepastu dah tak ingat”

=’( “dah tak dah, tak sanggup susah sangat macam ni”

“Tuhan baru tarik sikit nikmat tu. Selalu asik senang, goyang kaki je”

=’( “dah tak buat dah. Susah nak cakap dengan abang”

“pegi la call Kmar ke, Eca ke.. pegi la. Sekarang baru tau nak call abang je. Sebab tu abang suka macam ni”

=’( =’( =’( ‘tak dapat nak cakap dah. Sedih sangat’

(bf saya memang no mercy. Menangis la sebanyak sebaldi pun. Peril tetap peril. Takda nak pujuk)

Hari ni saya memang tak dapat nak contact dia langsung. Kredit tinggal 15 sen. (Maxis ni pun nak kene gak ke?) saya menggunakan messenger saya. (Tq midi). Pesanan saya sungguh sadis. Agaknya Midi pun tak sanggup nak sampaikan. Ha ha. Tapi ayat propa saya menjadi. Saya dapat topap dari jauh. Terima kasih juga pada Dak Yang. Tapi macam biasa la..

“tq shyang”

“ha..dapat tak topap seratus dari abang? Abang kan baik, topapkan gurl sampai seratus”

“abes, abang sayang gurl tak?”

“kalau tak sayang takkan nak topap sampai seratus”

(bf saya memang mean!!)

Jadi, berdasarkan cerita saya yang sengsara di atas, boleh tak calonkan saya masuk bersamamu? Tolong lah!!!

2 feedback:

bulan darling said...

patutlar ko tak call aku lagi(coverline ko utk an muhahahaha)

if ko org palestine jgn kate calonkan..ko jadi pengacare die pun akus etuju ye lar ko kn dramatis airmate muhahahaha..

an jgn pujuk2 die sgt kang die over lebih ahhaha

hidayati said...

kuang asam la tet..aku tau ko tgh hiburkan hati yg luka..

bila nk update blog ko tet??